Hyvänen aika miten paljon tämä on saanut kommentteja
En olisi villeimmissä unelmissanikaan osannut uneksia että näin moni jaksaisi lukea näinkin randomia ficciä
Rosmariini, hyvä, että näet Hämis-Harryn söpönä, etkä suinkaan niin kuvottavana kuin minä sen näen :DD Kiitän ja kumarran!
FractaAnima, meinasin aluksi kirjoittaa tällä parituksella nimenomaan jotain siitä miten tuo lapsi on saanut alkunsa, mutta en tosiaan keksinyt että miten kummassa se sitten on tapahtunut
Päädyin sitten ohittamaan sen osion ja kirjoitin söpöä perhefluffia! Kiitos paljon!
DulzGram, oon samaa mieltä kanssasi.
Vehka, hahaa, saa nähdä saadaanko me koskaan tietää hämis-Harryn koulutiestä
Ehkä, ehkä ei..
Winga, minäkin ajattelin, että jos Hämäkäk rakastuisi ihmiseen, sen täytyisi olla nimenomaan Lily!
Kiirsu, äärimmäisen nerokas teoria! Tätä minäkin olen aina sisimmässäni ajatellut.
Vehka, uudelleen, kyllä, olet aivan soikeassa
Larjus, kiva että pystyit ajattelemaan tämän herttaisena perhefluffina! Minä en!
nomps, kiitän! Parasta onkin kun jo otsikko vangitsee lukijan
Arte, suuri kiitos! (en minäkään pidä hämähäkeistä joten tämän kirjoittaminen ei ollut yhtään kivaa)
Crysted, älä itke rakkaani! Kyllä, hämähäkkiharri on ihmeellinen ja ainutlaatuinen jopa velhomaailmassa
Thelina, hmm, hyvä kysymys! Itsekin veikkaan että Hämis-Harry on syntynyt sellaisenaan alateitse. Kiitos itsellesi!
flawless, aww, kiitos paljon! Kommenttisi lämmitti pientä mursunsydäntäni!