Anteeksi todella paljon etten ole saanut aikaisemmin aikaiseksi vastata teidän ihaniin kommentteihin. Jokaisen olen kuitenkin lukenut heti tuoreeltaan ja iloinnut siitä
Fairy tale, kivaa että tykkäsit näiden viimeisten osien pehmeydestä
Lasten suusta tosiaan tulee joskus vähän kaikenlaista
Poikia ei tosiaan taida kovin paljon kiinnostaa mitä aikuiset oikeastaan puuhailevat, niin pitkään kun heillä itsellään vaan on kaikki hyvin. Mukavaa, että tykkäsit myös tuosta sarjakuvasta, minusta se oli mainio. Kiitos todella paljon kommentistasi, on aina ihanaa kuulla mietteitäsi näistä rakkaista hahmoista
Karvalakkirakastaja, aaaaws, ihanaa että olet hajonnut siellä söpöyteen ja toivottavasti saanut myös tuossa hetkessä hieman voimia harjoittelijan kanssa
Muistan kyllä, että olen joskus nähnyt/kuullut sinun kritisoivan raapaleita ja siksi tuntuukin ihan hurjan ihanalta kun sanot, ettei tässä tuo raapalemitta haitannut niin paljon kun yleensä ♥ Itselläni raapaleisiin on hieman kaksijakoinen fiilis, joskus ne toimivat, joskus taas kaipaa pidempää selitystä asioille. Siksi se onkin varmaan paljon kirjoittajasta kiinni, osaako hän valita oikean muodon tarinalleen.
Tässä jäi tosiaan tuo korkeampi ikäraja nyt välistä, mutta onneksi tulee uusia tarinoita ja mahdollisuuksia
Kiitos hurjan paljon kommentistasi!
Thelina, kivaa että tykkäsit tästä lopetuksesta
Minustakin on kiva ajatella, että kartanoon tulee nyt hieman elämää tämän myötä kun myös Harryn lapset viettävät siellä aikaa. Ehkä ajattelen myös osittain niin, että Harrylla on suurempi vastuu lapsista eron jälkeen kuin Ginnylla. Kiitos paljon kommentistasi!
Angelina, ihanaa kuulla, että tämä lapsen näkökulma toimi
Minustakin tämä oli parempi toteuttaa Scorpiuksen näkökulmasta, sillä hän on kuitenkin se "yksinäinen" lapsi kaikista kolmannen sukupolven lapsista, joten hän ehkä ajattelee hieman eri tavalla asioita. Molly on kyllä rautainen kasvattaja, suudella ei saa ennen papin aamenta
Ehkä hän sillä yrittää ehkäistä nuoria tutustumasta toisiinsa liian intiimisti
Kiitos paljon kommentista!!
Fiorella, ihanaa kuulla, että tämä loppu miellytti ja lapsinäkökulma toimi loppuun saakka
Itsekin ajattelin, ettei se sängyn alle piiloutuminen tainnut oikeasti olla vaihtoehto. Se olisi saattanut olla hieman liikaa näin pienille lapsille. Ajatuksena kuitenkin ihan hauska, mutta onneksi Scorpius on tuollainen hieman harkitsevaisempi lapsi
Pakko muuten sanoa, että jaksan ilahtua kerta toisensa jälkeen siitä, kuinka onnistut tavoittamaan näissä ficeissäni juuri niitä pointteja joita olen itsekin ajatellut kirjoittaessani näitä. Usein en edes kirjoita ajatuksiani kovin tarkkaan auki, vaan jätän ne tuonne rivien väliin mutta sinä se vaan menet poimit ne sieltä ja se tuntuu tosi hyvältä
Kiitos siis hurjan paljon kommentistasi ♥
hiddenben, kivaa että näissä rapsuissa tuo siirappisuus meni vaikka se ei olekaan aivan lemppareitasi
Luulen, että tuo lapsinäkökulma vaikutti varmasti asiaan, sillä muutoin tämä olisi voinut olla minullekin hieman turhan sokerista. Ei sillä, ettei söpöily ole joskus ihanaa, mutta sillekin on aikansa ja paikkansa. Tässä oli tosiaan tämmöinen win-win tilanne kaikkien osapuolten kannalta
Ja isommilta sisaruksilta saa aina hyviä neuvoja, se on varmaa! Hihii, kivaa jos tämän myötä inspiroidut kirjoittamaan myös kid!ficin, sillä kyllä näillekin on kysyntää
Kiitos ihanasta kommentistasi, se piristi minua heti tuoreeltaan ja nyt uudestaan kun palasin vastailemaan näihin kommentteihin.