Kirjoittaja Aihe: Jäätynyt metsä ja sydän S (H/D) songfic  (Luettu 11258 kertaa)

Fairy tale

Jäätynyt metsä ja sydän S (H/D) songfic
« : 20.09.2019 21:28:38 »
.
« Viimeksi muokattu: 18.03.2025 07:48:46 kirjoittanut Fairy tale »

zilah

• Sydänten kapteeni
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jäätynyt metsä ja sydän S (H/D) songfic
« Vastaus #1 : 14.06.2021 18:33:04 »
Minä löysin tämän ficin aivan vahingossa, kommenttiketju- pelin kautta ja hyvä niin! Ihmettelen suuresti, miten näin ihana  teksti on jäänyt aivan ilman kommentteja. Tietysti on totta, että angstiset ficit eivät ole kaikkien juttu, mutta tämä oli synkkyydestään huolimatta kaunis ja lohdullinen.

Tuo laulu mihin tarina perustuu, on minulle aivan outo, mutta ilman sitäkin tämä avautui lukijalle aivan riittävän hyvin. Pakko antaa myös tunnustusta siitä, että koko ficin idea on mielestäni uudenlainen ja raikas. Toteutuskin on harvemmin nähty sikäli, että pääparin esittely on melko viitteellinen. Kummankaan nimiä ei mainita. Mutta tällaisenaankin tarina toimi erinomaisesti.

Kiitos tästä kauniista tarinasta! <3

zilah

Vendela

• Teeholisti
  • Valvoja
Vs: Jäätynyt metsä ja sydän S (H/D) songfic
« Vastaus #2 : 14.06.2021 22:48:14 »
Olipa hienoa, että zilah nosti tämän esiin, sillä tämä on mennyt aivan silmieni ohi! Toki en kovin paljon yleensä ole lukenut tällä osastolla, mutta olen yrittänyt tuota H/D-haastetta silmäillä sillä tavalla, mutta kaikkea ei näköjään voi aina huomata :)

Olen samaa mieltä zilahin kanssa, että tämä on synkyydestään huolimatta kaunis teksti. Biisi ei ole itsellenikään tuttu, mutta sanojen lukeminen avasi tätä hieman ja itse asiassa tuntui kun sanat olisi kirjoitettu nimenomaan Harrylle ja Dracolle! Ajatus siitä, että Voldemortin kuolema jäädyttää kaiken on hyytävä mutta samalla myös omalla tavallaan kiehtova, sellainen jossittelu että entä jos näin olisi käynyt sodan jälkeen. Ja mitä se kertookaan, että Voldemortin kuolema olisikin oikeastaan pimeyden voitto, sillä sitähän tämä nimenomaan oli!

Hieno teksti mikä antoi paljon ajattelemisen aihetta! Onneksi luin tämän :)

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!