Vendela, Totta kai mun piti kirjoittaa Siriuskin tähän En myönnä, mutten kiellä, ettenkö ajattelisi tähän taustalle hienoista sirremusta, köh. Pihtaamisesta en tiedä, mutta näissä seuraavissa raotellaan taas salaisuuksien verhoa!
Fairy tale, Sirius on vähän turhan suora Mutta mitäpä sitä oikeasti kiertelemään, helpompi sanoa asiat niin kuin ne on. Seuraava raapale hyppää jo valitettavasti toiseen kohtaukseen, mutta Draco on Draco. Hän on itsepäinen kieltäjä, eikä myönnä mitään - eikä varmasti, että olisi muka ihastunut johonkin typerään Potteriin u_u Siis haloo, Potteriin!
Melodie, Olisihan se nyt kamalan tylsää, jos Sirius ei vähän sekoittelisi ja hämmentelisi ja muuten vain sormillaan sörkkisi!
A/N: Kiitoksia näin yhteisesti kommenteistanne <3 Tässä taas uusi pieni raapaleläjä iloksenne!
7.100 sanaaPotter istui hänen punkallaan surkean näköisenä, kun Draco illalla palasi hyttiin.
– Mistä nyt kiikastaa?
– Olet vältellyt minua koko päivän.
Draco tuhahti ja marssi kylpyhuoneeseen pesemään kasvonsa. Potter seurasi pian hänen kannoillaan. Draco kurtisti tämän alakuloiselle heijastukselle kulmiaan.
– Jos jokin häiritsee sinua, niin kakista ulos, Potter.
– Minusta tuntuu, että olet vihainen minulle jostakin.
Draco pyöritti silmiään. – Olet liian herkkänahkainen.
Potter kohautti vain olkiaan.
– Enkä minä edes ole vihainen, Draco lisäsi. Hän yritti astua Potterin ohi, mutta oviaukko oli liian kapea.
– Miksi me emme ole enää yhtä hyviä ystäviä kuin kadettikoulussa? Harry kysyi hiljaa.
Draco yskäisi ja teki, mitä parhaiten osasi: pakeni.
8.100 sanaaVeden alla oli hiljaista. Draco keskittyi laskemaan sydämenlyöntejään. He olivat tehneet luottamusharjoituksia aluksen vesialtaassa joka viikko. Potter pitelisi häntä veden alla niin kauan, että kouluttaja antaisi merkin, ja nostaisi hänet sitten pintaan. Hän tekisi saman Potterille, ja sitten harjoitus toistettaisiin.
Dracon keuhkoja poltti. Hän valmistautui nostoon, jota ei kuitenkaan tapahtunut. Hän puristi Potterin rannetta ja viestitti, että hänen oli pakko päästä hengittämään, mutta Potter painoi hänet syvemmälle. Draco panikoi ja pyristeli takaisin pintaan. Hän yski niin, että kylkiin sattui.
– Ota rauhallisesti, luutnantti, kouluttaja sanoi altaan reunalta. – Yritetään kohta uudestaan.
– Hengitä, Potter kuiskasi. – Olet hyvissä käsissä.
Draco pyyhki kasvojaan ja hengitti.
9.100 sanaa– Taasko sinä olet jalkeilla?
Draco jähmettyi hytin ovelle. Punkka natisi, kun Potter kipusi alas.
– Etkö saa unta?
– Sinun täytyy todella alkaa käyttää niitä korvatulppia… Draco mutisi. Hän kavahti, kun Potter laski kätensä hänen hartialleen.
– Mene sänkyyn, Draco.
– Ei kuulu sinulle, miten vietän yöni.
– Kyllä kuuluu. Tiedät sen itsekin.
Draco tuhahti. Kolmen viikon kuluttua he saapuisivat määränpäähänsä ja sitten he olisivat yksin vastuussa siitä, että pitäisivät toisensa turvassa. Täydellinen Potter oli aina oikeassa.
Potter jatkoi varovaisemmin: – Voisin tulla viereesi, kun se ennenkin auttoi –.
– Ei tarvitse, Draco keskeytti ja pakeni peittonsa alle. Potter epäröi pitkään aloillaan, ennen kuin meni ja lukittautui kylpyhuoneeseen.
10.100 sanaaDraco tuijotti lounaskeittoaan ja odotti, että ruokahalu palaisi. Musta puolestaan tuijotti häntä.
– Harry heräilee siihen, että kuljeksit ympäri hyttiä, Musta aloitti.
– Sanoin hänelle, että hankkisi korvatulpat.
– Hän pelkää, ettet saa tarpeeksi unta.
– Onko se muka hänen ongelmansa?
– Helvetti soikoon, miten sinä oletkin näin itsepäinen…
Draco tuhahti ja naputti lautasensa reunaa.
– Sinun täytyy ryhdistäytyä, Draco.
– Minä en halunnut Harrya parikseni.
– Enkä minä halunnut pitää sinulle puhuttelua, mutta Remuksella ei ollut kanttia ja tässä sitä ollaan.
Draco mulkaisi häntä kulmiensa ali.
– Puhu Harryn kanssa.
– Meillä ei ole mitään puhuttavaa.
–
Helvetti. Tyhminkin näkee, että olet ihastunut. Tekisit asialle jotain.
– Haista paska.
– Kasvata pari.