Haha, eka kerta kun vähän jopa pidin Kallen esityksestä ja se menee tippumaan!
Noh, ihan hyvä juttu, ei se sentään niin hyvin vetäny. Mies ei vain osaa nostaa ääntään bändin päälle, vaan hukuttaa sen soittimiin. Vertigo on minulle liian rakas, että voisin sanoa Kallen versiosta mitään hyvää, mutta Dreamer meni ihan hyvin. Se sopi jotenkin enemmän Kallen tyyliin ja äänelle.
Anna oli itseasiassa se, johon petyin. Hän on yleensä tehnyt biiseistä ihanat omanlaisensa versiot, mutta nyt en erottanut Suddenly I See'tä alkuperäisversiosta. Ekaa biisiä en tuntenut, mutta jotenkin Annan tulkinta ei pitänyt otteessaan. Onneksi hän pääsi jatkoon, niin saa mahdollisuuden vielä skarpata!
Pete ja Koop olivat mielestäni jakson voittajia! Molemmilla osuvat biisivalinnat, kuten tuomaritkin kehuivat, ja molemmat uskollisia tyylilleen. Tottakai on pakko myöntää, että jos joku laulaa U2:ta hyvin, niin olen aikalailla myyty. Pete on niin monipuolinen. Hän on löytänyt kivan välimuodon laulamiselle ja karjumiselle. Jees jees.
Mun mielestä viimeisessä finaalissa tulee joka tapauksessa olemaan oikeat tyypit tähän kisaan. Peten voin kuvitella olevan se lopullinen voittaja, mutta Anna ja Koop ovat molemmat myös hyviä. Ja näin henk. koht. tykkään melkein enemmän esim. Koopista kuin Petestä. Vaikka ääh. No joo. Aika hankalaa nyt on ´kuitenkaan sanoa. Molemmat omalla tavallaan hyviä. Anna on suloinen ja persoonallinen ja laulaa usein mielestäni hienosti. Kallesta pidin myös ja eilen ylitti mun mielestä itseään. Kalle on aika symppis tyyppi ja oppisi/oppii varmaan vielä urallaan enemmän laulamaan. Tietysti.
Totta. Uskon että jokainen noista kolmesta menestyy jotenkin musiikkibisneksessä, koska he ovat niin erilaisia. Toivon, että näin kävisi, koska muistaakseni niin on tapahtunut viimeksi ykköskaudella. Kakkosesta pinnalle nousi vain Katri Ylander ja kolmosesta sillä pysytteli Anna ja Ari, ensimmäinen vähän sinnikkäämmin kuin toinen.
Viime jakson äänestysfiaskon jälkeen nauratti juontajien puheet siitä kuinka äänestyksessä jopa yksinkin ääni vaikuttaa ja viime hetkelläkin voi sattua muutoksia. Ja mikä tuo äänestystuloksien näyttäminen nyt oli? Vain tämän kerran? Joopa joo. No, en kuitenkaan välitä niin paljoa voittajasta, että alkaisin tuosta hernepalkoja nenään vetämään.