Mun mielestä tällä tuotantokaudella on ollut aika paljon "tosi hyviä". Tarkoitan siis, että esim. edellis tai toissa vuonna ym. muulloinkaan ei ole ollut välttämättä yhtä hyvän tuntuisia tyyppejä (ja tietysti siis hyviä laulajia).
No, kumminkin. Pojista löysin ensin mun suosikit. Siihen kuuluisi mm. Pete (, joka tosin välillä vetää tietyllä tavalla, ei aivan överiksi, mutta siis "huutaa" joitain kohtia ehkä turhan voimakkaasti. No tyylinsä kullakin.), Wellu (,jonka viime esitys ei kyllä mun mielestä ollut kovin vakuuttava.. muilla kerroilla kyllä.) ja Kallekin on toisinaan ihan sillein hyvä. Kalle toisaalta vaikuttaa vähän semmoselta wannabe rockarilta, kun tekee joitain juttuja kuin tahallisesti harjoiteltuina. ("Oujea" ym.
äh. en osaa käyttää tänään oikeita sanoja puhuessani, joten.. no toivottavasti älysitte
)
Mutta Kallestakin voisi pikkuisen ajan ja suuremman kokemuksen kautta löytyä enemmänkin sitä omaa showta ja itseään siihen lauluun ym..
Tyttöjen nimiä en jostain syystä edes oikein muista. : o Mutta kyllä sieltäkin hyviä löytyy! Esim. eilen se joka lauloi sen hallelujah- kappaleen, oli mielestäni ihan hyvä ja niin ees päin.
Hienoja ääniä löytyy!
Saa nähdä mitä tästä jatkossa tulee! Toivottavasti voittajakin pysyisi hyvin pinnalla. (Kun jostain syystä on mennyt oikeastaan joka vuosi siten, että joku toiseksi tullut tm. on enemmän musiikkimaailman pinnalla kuin se voittaja.
Kuten viime vuonnakin toiseksi tullut Anna Abreu on ollut reilusti enemmän pinnalla kuin Ari Koivunen.
No, eihän sillä loppujen lopuksi ole mitään väliä.. Mutta on se vähän hassua.
)
-
Musta-Anturajalka