Kirjoittaja: Iippa
Ikäraja: S
Genre: Fluff, femmehöttö, friends to lovers
Paritus:Isa/Maarika
A/N: Oon tässä lähiaikoina kirjoitellut paljon pieniä pätkiä kaikesta suloisesta säähän liittyvästä niin aattelin vihdoin jotain julkaistakin. Tämä sarja tulee todennäköisesti olemaan täysin hattaraa ja siirappia, joten nauttikaa!
Tuhat aurinkoa - AuringonlaskuHaasteet: FinFanFun1000 sanalla 222. Aurinko Mä avasin meidän kerrostalon ullakon oven ja tunsin vastassani kevyen ummehtuneen hajun. Isa seurasi aivan mun kannoilla ja virnistin hänelle olkani ylitse. Mä olin kertonut, että meidän katolta näkisi auringonlaskun paremmin kuin mistään muualta ja Isa oli ollut heti mukana.
Se auringonlasku maalasi Isan vaaleat hiukset lähes kupariseksi. Mä otin Isan kädestä kiinni ja katsoin sitä silmiin. Isa hymyili mulle pienesti ja mä uskalsin nostaa toisen käteni sen poskelle. Isa nojasi vaistomaisesti mun käteeni ja mä hymyilin sille vielä juuri ennen kuin meidän huulet kosketti ensimmäistä kertaa. Se suudelma oli hapuileva ja erittäin lyhyt. Mä laskin pääni Isan olalle ja tunsin, kuinka se nauroi äänettömästi. Mä virnistin ja nostin katseeni jälleen sen kasvoihin. Toinen suudelma onnistui jo paremmin ja mä pystyin kliseisesti maistamaan Isan syömän tikkarin sen huulilta.
”Sun hymyllä vois valaista varmaan enemmän kuin auringolla just nyt”, Isa sanoi hellästi mulle ja otti mun molemmat kädet käsiinsä. Johdatin Isan istumaan pienelle kaistaleelle, mihin auringon lasku näkyisi loppuun asti, ja kävimme istumaan Isa puoliksi sylissäni. Laskin käteni Isan reidelle ja hän vain laski oman kätensä päälle ja puristi hieman. Näin pienen hymyn hiipivän Isan kasvoille
Auringon viimeisten säteiden pikkuhiljaa kadotessa viileys alkoi hiipiä iholle. Isa kääntyi mun sylissäni ja veti mut jälleen suudelmaan. Hämärä alkoi hiipiä kunnolla ympärille, ja mä ehdotin, että me siirryttäisiin sisälle lämpimään.
”Maarika.” Kuului Isan kuiskaus, kun me makoiltiin pimeyden tultua mun liian pienellä sängyllä aivan kiinni toisissamme.
”Mitä?”
”Ei mitään suurempaa, mä vain halusin tietää nukutko sä jo”, Isa hymyili mulle ja mä virnistin onnellisena takaisin: ”En mä vielä, miten mä voisin kun sun koko olemus loistaa enemmän kuin tuhat aurinkoa.”