Oih ja voih, joululahja minulle! Kiitos ihan tosi, tosi paljon tästä
Fairy tale <3 Pidin kovasti

Paistoin ensin piparit (yksikään pellillinen ei kärähtänyt!) ja kävin lenkillä ennen kuin keitin glögiä ja istahdin nautiskelemaan tämän

Juuri täydellinen iltapala minulle!
Juonellisesti tämä oli juuri oikeanlainen minun makuuni. Ensin kaikki menee ihan pieleen ja sitten lukija saa tuskailla ja kärvistellä että kuinka tässä oikein käykään ja lopussa on aimo annos fluffya! Joten täydet pisteet siitä

Minusta oli mukavaa, että Harry ja Draco olivat jo vakipari tässä, niin tähän sai kivan draaman aikaiseksi. Tuo joulukoriste-homma oli varsin kekseliäs ajatus ja pidin siitä paljon. Alussa, kun en vielä arvannut että missä Draco on, olin tietenkin todella huolissani että mihin Draco on oikein joutunut, mutta sitten kun se selvisi jännitinkin että milloin Harry oikein oivaltaa saman minkä jo itse arvasin siinä vaiheessa. Että Draco on siis joutunut sinne koristeeseen.
H/C on yksi ehdottomia lemppareitani joten kivaa kun olit tuonut tähän sitäkin. Parantaminen ja hoivaaminen oli suloista luettavaa etenkin kun tiesin (arvasin) että onnellista loppua kohden tässä ollaan menossa

Pidin myös paljon tuosta talvisesta luonnosta vaikka se olikin kauhistus Dracolle, onneksi hän tosiaan pääsi pois koristeesta! Kettu oli muuten ihana yksityiskohta.
Kiitos tästä lahjasta, olen todella otettu että kirjoitit tämän minulle

Oikein ihanaa joulunodotusta!
Vendela