Kirjoittaja Aihe: Lumottu joulukoriste H/D -K-11  (Luettu 1866 kertaa)

Fairy tale

Lumottu joulukoriste H/D -K-11
« : 18.12.2018 16:21:35 »
.
« Viimeksi muokattu: 17.03.2025 14:53:26 kirjoittanut Fairy tale »

Vendela

• Teeholisti
  • Valvoja
Vs: Harry Potter: Lumottu joulukoriste H/D -K-11
« Vastaus #1 : 18.12.2018 20:45:52 »
Oih ja voih, joululahja minulle! Kiitos ihan tosi, tosi paljon tästä Fairy tale <3 Pidin kovasti :)

Paistoin ensin piparit (yksikään pellillinen ei kärähtänyt!) ja kävin lenkillä ennen kuin keitin glögiä ja istahdin nautiskelemaan tämän :) Juuri täydellinen iltapala minulle!

Juonellisesti tämä oli juuri oikeanlainen minun makuuni. Ensin kaikki menee ihan pieleen ja sitten lukija saa tuskailla ja kärvistellä että kuinka tässä oikein käykään ja lopussa on aimo annos fluffya! Joten täydet pisteet siitä :)

Minusta oli mukavaa, että Harry ja Draco olivat jo vakipari tässä, niin tähän sai kivan draaman aikaiseksi. Tuo joulukoriste-homma oli varsin kekseliäs ajatus ja pidin siitä paljon. Alussa, kun en vielä arvannut että missä Draco on, olin tietenkin todella huolissani että mihin Draco on oikein joutunut, mutta sitten kun se selvisi jännitinkin että milloin Harry oikein oivaltaa saman minkä jo itse arvasin siinä vaiheessa. Että Draco on siis joutunut sinne koristeeseen.

H/C on yksi ehdottomia lemppareitani joten kivaa kun olit tuonut tähän sitäkin. Parantaminen ja hoivaaminen oli suloista luettavaa etenkin kun tiesin (arvasin) että onnellista loppua kohden tässä ollaan menossa :) Pidin myös paljon tuosta talvisesta luonnosta vaikka se olikin kauhistus Dracolle, onneksi hän tosiaan pääsi pois koristeesta! Kettu oli muuten ihana yksityiskohta.

Kiitos tästä lahjasta, olen todella otettu että kirjoitit tämän minulle :) Oikein ihanaa joulunodotusta!

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Elfmaiden

• haaveilija
Vs: Harry Potter: Lumottu joulukoriste H/D -K-11
« Vastaus #2 : 19.01.2019 01:07:46 »
Olipa kiva jouluinen tarina! Kuulostaa Dracon tapaiselta lähteä vihaisena pois Harryn nenän edestä, tehden ensin suuttumuksensa selväksi. Unohdin otsikon, joten minulta kesti jonkin aikaa oivaltaa missä Draco on. Tykkäsin ketusta,  ja jälkien puuttuminen lumesta oli kyllä aika kammottavaa. Onneksi Harry lopulta löysi Dracon, ja sai jotenkin hänet ongittua pois sieltä pallon sisältä. Hyvä että Draco lopulta toipui, ja heillä oli aikaa levätä ja nauttia toisistaan.  :)
USKO, TOIVO JA (POIKA)RAKKAUS