Ihanaa kun olet viitsinyt mulle lahjan kirjoittaa :') Arvostan kovasti ja vielä ihanaa fluffyista HooDeetä ♥
Mun mielestä noi joululahjat on niin antajiensa näköisiä! Harry on oikeasti kuunnellut ja halunnut antaa Dracolle jotain, mistä tämä voi nauttia ja mitä hän on toivonut. Draco taas on päättänyt oikein nähdä vaivaa, kehitellä arvoituksen ja kunnon yllätyksen toiselle.
”Tämä on varmaan kauneinta mitä olen nähnyt”, Harry henkäisi. ”Sinun jälkeesi tietenkin”, hän lisäsi ja veti Dracon lähelleen. Hän katseli vuoroin kukkivaa Ruusuköynnöstä ja vuoroin Dracoa ikäänkuin olisi vertaillut ja pohtinut kumpi olikaan kauniimpi. Auringon valo lisäsi talviruusujen kauneutta ja hohtoa, sillä kuura kimalsi niissä kuin pieninä hopeaisina helminä. Dracon hiukset näyttivät samalta, kun aurinko paistoi niihin. Harry oli sanaton katselemansa kauneuden tähden. Hän nosti kätensä Dracon hiuksiin, jotka olivat vapaana kaavun hupun ulkopuolella. Draco hymyili hänelle ja nyökkäsi talviruusuja kohden.
Hih ihana Harry! Mä niin tykkään siitä, kun nämä kaksi on aidosti oikeasti rakastuneita toisiinsa, koska Merlin tietää että nää ovat onnensa ansainneet

Hieno yksityiskohta muuten nämä ruusut ja Narcissan puutarha, jota Draco halusi Harryn viedä katsomaan. Toivottavasti pojat saavat Kalmanhanaukion pihasta edes puoliksi yhtä hienon.
”Sitäkin. Ja sitä kuinka sinä pidät minusta huolta”, Harry sanoi ja työnsi kaikki kymmenen sormeaan Dracon silkinpehmeisiin hiuksiin saaden ne nousemaan sähköisenä ilmaan. Se johtui pakkasesta. Harry naurahti, sillä näky oli hullunkurinen.
”Jos minä olen romanttinen niin arvaa mikä sinä olet?” Draco sanoi käsittäessään että Harry nauroi hänen sähköisiä hiuksiaan. ”Sinä olet... olet kiusankappale”, Draco sanoi viitaten hiuksiinsa. ”Ja aivan ihana sellainen”, hän lisäsi hymyillen ja vangitsi sitten Harryn huulet omiaan vasten.
Tästä lopusta oikein huokui sellainen lämpö ja rakkaus ♥ Oon ihan sokerinen siirappisotku täällä, mutta tää oli niin lutuinen teksti että awww. Luen tämän varmasti vielä jouluna uudelleen, tästä tuli niin hyvä mieli. Kiitos kovasti!