Avaruuspiraatti: Jotenkin en itse jaksa uskoa, että Shiro vielä kupsahtaisi toisen kerran kun hän on kerran niin jo tehnyt ja palannut kuolleista
toivottavasti ainakaan ei!
Ja minäkin niin toivon että Lotor tulee takaisin! Eikä minkäänlaisena hirviö-rumiluksena vaan omana itsenään. Ja toivon jotenkin, että hän tajuaisi pahuutensa ja joutuisi siitä maksamaan mutta ei kuolemalla... (Miten niin muka meitsin lempihahmo) Hänellä on muutenkin aivan loistava ääninäyttelijä.
Mitkä on teidän OTPt sarjasta?Minulla ei oikeastaan ole sellaista. Tykkäsin Lotorin ja Alluran parituksesta, mutta harmi että se päättyi kuten päättyi. Olisi jotenkin ollut jännempää jos Lotor olisikin oikeasti kääntynyt hyväksi, koska eihän pahisten lapset automaattisesti synny pahoiksi... Lance/Allura ei iske ollenkaan, mielestäni ovat niin epäsopiva pari että huh huh mutta vaikuttaa siltä että se tulee tapahtumaan. Lance on kuitenkin aika nuori poitsuli ja sellainen epävarma naistenmies, ja Allura on vähän kypsempi ja hienostuneempi. En vaan jotenkin näe, että kukaan hänenkaltaisensa tuntisi vetoa Lanceen muuta kuin ystävänä. Varsinkin jos hän jo haksahti Lotoriin joka on miljoona kertaa vaikutusvaltaisempi ja "miehekkäämpi" (kypsempi siis)!
Klancesta en niin ihmeemmin piittaa, mutta ei se minua häiritsekään. Söpö pari ja kivaa taidetta löytyy. Enemmän kuitenkin häiritsee fanbasen jatkuva pakkomielteisyys kyseisestä parituksesta ja vihjeiden näkeminen siellä missä niitä ei ole, ja että he yrittävät pakottaa tekijät toteuttamaan tämän parituksen.
Eririn: Minä taas en ole ollenkaan ymmärtänyt näitä queer-baiting väitteitä. On totta, ettei Shiron suhteeseen paneuduttu sen enempää, mutta toisaalta koin jo koko päätöksen Shiron homoudesta aika fanbasea palvelevana, eikä sen tarkoitus koskaan varmaan ollutkaan olla mikään kantava teema. Uskon että seuraavalla kaudella siitä tulee enemmän asiaa joka tapauksessa
Ihan kiva että piirretyssä on kerrankin homoseksuaalinen hahmo, eikä sitä mielestäni tarvitse sen enempää lypsää kun kuitenkin homoseksuaalisen hahmon olemassaolo on jo groundbreaking. Itselle tuli tämä vähän yllätyksenä kuitenkin! En ajatellut Shirosta sillä tavalla, joten puolestani olisi voinut jäädä toteutumattakin. Sen sijaan Lance ja Keith olisi ehkä ollut "uskottavampi" itselleni henkilökohtaisesti.