Vendela: Kiva ettei siirappi haittaa, tässä sitä tulee lisää
Mutta joo, angst on ihan hyvä lisämauste, mutta kyllä näiden kahden kanssa pitää olla söpöilyä ja romantiikkaa ja ihan ehdottomasti onnellinen loppu! Harryn rohkelikkomaisuus jatkuu tässä raapaleessa <3
Waulish: Joo tässä on tarkoituksella jätetty vähän asioita auki, vaikka se olikin aluksi mulle hankalaa! Tuohon maksimiin 300 sanaan ei kuitenkaan saa kauheasti asiaa, se on ollut melkoinen haaste koittaa sitten karsia sellaisia ei ihan niin tärkeitä asioita : ) Tosi kivaa että jäi seesteinen fiilis, tässä on ollut omassa elämässä vähän myllerrystä, niin onneksi edes tekstistä välittyy jonkinlainen rauhallisuus.
Fairy tale: Mahtavaa, uusi lukija! Kunnon hempeily on välillä hyvästä : ) Aina kun itse haluan kunnon fluffyhattaraa, niin Drarry on mun valinta. Kiitos kommentista, toivottavasti jäät seurailemaan vielä viimeisetkin rapsut!
A/N: No niin legendaarisesti mokasin spurttihaasteen, johan se olikin mennyt liian hyvin
Tämän osan piti siis tulla jo eilen, mutta olin kotona 23.00, eikä tekstiä ihan enää irronnut siinä vaiheessa pitkän päivän jälkeen. Olemme siis päivän jäljessä aikataulusta, mutta katsotaan jos huomenna tulisi kirittyä. Tästä kuitenkin viides osa, jossa saadaan se pusu <3 Muuten tämä onkin vähän erilainen, tulee vähän enemmän äksöniä ja ensimmäistä kertaa replojakin!
Viides300 sanaaTammikuuhun asti Harry ja Draco pitivät tapaamisensa salassa. He tapasivat milloin Tähtitornissa, milloin Pöllölässä, aina yömyöhään.
Heidän tapaamisensa onnistuivat pääasiassa Harryn näkymättömyysviitan ansiosta, mistä hän oli isälleen erittäin kiitollinen,
vaikka yrittikin olla ajattelematta mitä James ja Sirius mahtaisivat sanoa, jos tietäisivät hänen tapailevan salaa Lucius Malfoyn poikaa.
Ystäviensä reaktioita Harryn ei tarvinnut enää sen tammikuisen illan jälkeen miettiä.
Eteishalliin oli ennen päivällistä kerääntynyt joukko oppilaita, joista osa oli ringissä osoittaen taikasauvoillaan polvillaan olevaa hahmoa.
Harry pysähtyi portaiden yläpäähän kulmat kurtussa.
”Mitä tuolla tapahtuu?” hänen viereensä pysähtynyt Hermione kysyi ymmällään.
”Tappelu!” Ron huudahti innoissaan.
Ringissä seisovat oppilaat, jotka Harry tunnisti kuudes- ja seitsemäsluokkalaisiksi, liikahtivat niin, että heidän välistään erottui tuttu vaalea hahmo.
Harry kiirehti portaat alas, vetäen taikasauvansa esiin.
”Kuolonsyöjä”, eräs ringissä seisovista oppilaista sylkäisi.
”Sinun takiasi ystäviämme murhattiin!”
”Et kuulu tänne!”
Draco pyyhkäisi kämmenellään suupielestään valuvan verivanan ja ähkäisi kivusta.
Hän valmistautui jo seuraavaan kiroukseen, kun yhtäkkiä tunsikin käden olkapäällään.
”Mitä te oikein luulette tekevänne?”
Harry seisoi Dracon vieressä, käsi hänen olkapäällään, silmät leimuten vihasta.
Ringissä seisovat oppilaat katsoivat hetken toisiaan epäröiden, kunnes Zacharias Smith astui uhmakkaasti eteenpäin, osoittaen yhä sauvallaan Dracoa.
”Malfoy on Kuolonsyöjä, eikä kuulu tänne! McGarmiwan ei olisi koskaan pitänyt antaa hänen palata. Me vain kerroimme sen hänelle, mitä se sinua liikuttaa?”
”Sinä et ole jakamassa täällä lupia kenellekään”, Harry sanoi kuuluvalla äänellä ja auttoi Dracon ylös.
Rinki heidän ympärillään oli hiiren hiljaa, katsoen vuoroin Rohkelikkoa, vuoroin Luihuista, ymmärtämättä lainkaan mitä oli tekeillä.
”Ja miksi se minua liikuttaa”, Harry jatkoi ja käänsi katseensa Zachariaksesta Dracoon.
Hän hymyili leveästi, vaikka tiesikin aiheuttavansa kenties seuraavan vuosisadan suurimman kohinan.
Nopealla, sujuvalla liikeellä hän ujutti toisen kätensä Dracon niskaan ja toisen tämän vyötäisille.
Draco katsoi häntä hetken lähes kauhunsekaisin ilmein, uskomatta toisen aikeita todeksi.
Siinä hetkessä Harry ei kuitenkaan välittänyt mistään muusta, vaan nojautui eteenpäin ja suuteli Draco Malfoyta täpötäydessä eteishallissa.