Minäkin pelailen vielä tätä aina välillä, kun ehtii ja muistaa.
Nuo sivujuonet ovat välillä ihan hauskoja, mutta ärsyttää tosi paljon, kun niissä on aikaraja, kun sitten jos/kun en ehdi pelata niitä loppuun asti, niin ne jäävät kummittelemaan sinne saavutuksiin saavuttamattomina juttuina. ): Olisi oikeasti paljon kivempaa, jos ne voisi pelailla kaikessa rauhassa loppuun asti, tai sitten niistä tulisi saavutukset vain, jos niissä onnistuu, eikä ne jäisi sinne vaivaamaan aina, kun joku jää välistä, kun ei ole mahdollisuutta pelata niin usein kuin selvästikin tarvitsisi.
Hidas eteneminen on minustakin ihan vain hyvä juttu, kun sitten ei tule tällaisia typeriä taukoja niin usein, kun saa taas odotella lisää lukuja, vaikka nyt pitäisikin päästä vain vitosvuoden päättäjäisjuhlaan.
Pitää muuten kysyä, että onko teillä muilla vitosvuoden päättävillä käynyt niin, että taikajuomissa rauhanjuoma (draught of peace) on jäänyt oppimatta, vaikka kaikki olisi pitänyt tulla jo käytyä tähän mennessä?Minä en tehnyt tuota treffijuttua kuin vain vähän, kun en jaksanut, hävetti niin paljon hahmon puolesta välillä eikä aikaakaan olisi kyllä ollut. V.I.P.-kokeet oli kyllä pakko tehdä ja myönnän myös käyttäneeni silloin timanttejakin vähän nopeampaan etenemiseen, ettei se vain jäisi kesken. Itse en nyt mitään huipputuloksia saanut, mutta olen kuitenkin aika tyytyväinen niihin. (: Etenkin taikuuden historiasta olen tyytyväinen, että pääsin edes läpi, kun tuntui vähän, etten osaa vastata mihinkään niistä kysymyksistä oikein. :'D