Lucifer
(Tv-sarja)
Lucifer on valloittanut minut tuossa jonkun aikaa sitten ja tiedän ainakin jokusen jotka sarjasta ovat innostuneet. Katsotaan, herättääkö parhaillaan menossa oleva sarja kiinnostuneita keskustelijoita.
Lucifer on amerikkalainen draamakomedia tv-sarja, joka kertoo Paholaisesta, joka on muuttanut Los Anglesiin ja alkaa toimia yhdessä rikostutkijan kanssa rankaistakseen rikollisia. Hurmaava Lucifer alkaa sopeutua ihmisten maailmaan ja mukana vilahtaa niin enkeleitä kuin Jumalankin voimia, jotka tuo kivan twistin rikossarjaan (siis sen lisäksi, että päähenkilö on ihan omaa luokkaansa).
Keskustelua siis tv-sarjasta, että mistä pidätte, odotatteko uusia jaksoja, suosikkihahmot ja niin edelleen!
Muistakaa spoiler-merkinnät! Spoilervaroituksille on nykyisin myös oma koodi: [spoiler*]Tähän spoileri![/spoiler*] ilman tähtiä tietysti.
En itse ole ihan varma, milloin sarja ilmestyi Netflixiin, mutta hyppäsin kelkaan jo kolmannen kauden alettua. Nyt kolmaskausi on kesken ja olen katsonut viimeisimmänkin jakson ja jatkoa odotan innolla. Tietääkö joku, missä tahdissa uudet jaksot tulevat? Ennen taukoa jakso loppui pirun jännästi!
Viimeisimmällä jaksolla tarkoitan sitä, jossa kerrotaan, millainen ensimmäinen päivä tästä seikkailusta oli. Pidin siitä,
miten Chloe vilahteli mukana, vaikka ei toiminutkaan vielä Luciferin kanssa ja ylipäätään, että jakso kertoi kaiken alusta.
Kuitenkin ennen taukoa alkanut lopetusjakso olisi vaatinut mielestäni akuutisti jatkoa hetinyt, koska Kainin ilmestyminen mukaan kuvioihin oikein kutkutti! Mietinkin ennen paljastusta, että tuossa on nyt sellainen hahmo, jossa on varmasti jotain hämärää.
Tykkään suuresti siitä, miten uskonto hyppii tuossa esiin perinteisen rikossarjan ohessa ja mukana on tuollaisia yliluonnollisia juttuja, kuten Paholainen itse, enkelit, demonit ja niin edelleen. Suosikkihahmoni onkin demoni-Mazekeen, joka on musta aivan mahtava hahmo, johon rakastuin kyllä ihan täysillä. Toinen, josta tykkään tosi paljon on Trixie, joka mua vähän hämmentää. En yleensä tykkää lapsista tai lapsihahmoista sen enemmän, mutta tuo riiviö on varsin hauska!
Sarjan huumorikin puree varsin mainiosti, vaikka mua ärsyttää, ettei Lucifer nyt ole edes komea, ja sitä korostetaan niin suuresti. Näyttelijä kyllä osaa hommansa, etten castauksesta valita (mikä muutenkin on aika jees), joten tämä nyt on vain makukysymys siitä, mistä tykkää ja ymmärränkin, miksi jotkut pitävät Luciferia komeana (myös sarjan ulkopuolella, eikä vain sarjassa).
Jännityksellä siis odotan jatkoa ja mitä enemmän tietoa tulee Mazekeenista, sen parempi.