Kommentinvaihdosta päivää! Musta oli kiva, että tässä ei kerrottu esim alkutiedoissa kenestä henkilöstä kerrotaan, vaan tätä lukiessa sai alkaa pohtia kukas se tämä loukkaantunut lapsonen mahtaa olla. Klikkasin tän linkin auki sillon pari päivää sitten kun sain tämän, mutta sillon mulla ei ollut aikaa lukea muuten kun silmäillä nopeasti alkutiedot ja pari ekaa lausetta, niin mulle jäi siitä sitten mieleen että Teddy se varmaan on kun hiustenväri vaihtuu. Nyt kun siis palasin lukemaan tän kunnolla niin siellä päässä oli sitkeästi se ajatus että tää on Teddystä, kunnes luin tuon kohdan missä tulee esille lapsen sukupuoli niin hämmennyin mikrosekunnin ajaksi. Tonkshan se siellä
Vielä sulosempaa se on näin, koska Tonks on varmasti ollut itsepäinen lapsonen. Kaikki lapsethan joskus heittää raivareita typeristä syistä, mutta varsinkin Tonksin pystyn kuvittelemaan tekevän tällä tavalla melkoisen usein. Ei sillä että mulla olisi mitään kokemusta pikkulapsista, mutta uskallan sanoa että tosi realistisesti oli tuo tapahtuma kuvattu, heh onneksi ei itsellä ainakaan vielä ole lapsia, vaikka niistä paljon iloakin varmaan on
Pöllönpapanoita! Ei apua Tonks! Joo mahtaa Andromedaa huvittaa, kun Tonks vetää raivarit koska ei saa syödä kakkaa
Ah, taaperot! Siitä on varmasti Tonks saanut kuulla äidiltään myöhemmin.
Tonksilla tosiaan on nopeat mielenvaihtelut, mutta onneksi äidin hali lohduttaa ja häntä ei harmita niin kauheasti vaan hiuksetkin palaavat pirteän pinkeiksi. Ehkäpä Andromeda antaa Tonksille jälkeenpäin jotain vähän parempaa purtavaa kuten pikkuleivän, jottei tyttö jää himoitsemaan papanoita
(Oppispa koiratkin että kaiken maailman papanoita ei saa syödä pihalta, mutta ei... huokaus)
Tää oli oikein kiva, kiitos!
-Crys