Minun kolme läheisintäni ystävää kyllä tietää miun ficcailevan, yksi vielä itekin on suomentanu/kirjottanu ja kaksi muuta toimineet ahkerasti betoina, joten ei heillä tätä mitään vastaan ole
Sitten muut pari ystävääni kyllä vielä tietävät, toinen nyt ei ole moksiskaan, mutta toinen on katsonut vähän kieroon. Ei tosin minun ficcailuni takia vaan erään ficin minkä luki (Kivinen kosketus ja se taisi jäädä se lukeminen siihen
). Poikaystäväni jaksaa nälviä vitsillä aina, että mitä jos kirjoittaisin Harrysta ja oleskeluhuoneen sohvasta, mutta kuitenkin on sanonut, että on hyvä, että mie tykkään jostain näin paljon ja jaksan panostaa siihen ^^ eli lähinnä kukaan, joka tietää, ei pidä minua outona tämän takia.
Äikän tunnilla kerran oli esitelmä, että mitä ficit ovat ja esittelijät tiesivät, että mie kirjotan. No sitten kysyttiin, että kuka kirjottaa ja mie tietysti vastasin siihen ja sitten tiedusteltiin että mitä ja minne... Sen jälkeen äikän ope on ollu miussa kiinni
Ei pahalla, mutta on kysellyt että hei, minnes kirjotat ja hei, miten paljon, kirjoitatko tänään luovan tunnilla jotain fantasiaan liittyvää jne. Ei tykkää kyttyrää siis asiasta, pitää sitä hauskana ja koska olen ainoa, joka tietää vähän enemmän meijän viimeisimmissä äikän ryhmissä tästä asiasta, niin hän sitten aina varmistaa jotain asioita minulta ja samoten siihenkin liittyen, että miltä tuntuu saada palautetta ja millaista olen saanut jne. Äikän kirjoissa nimittäin on tullut esille ficit ja sitten on saanut selventää näitä...
Vanhemmat taitaa muuten kans tietää, mutta heillä en ole luetuttanyt kuin yhden jouluisen ficin
joka oli aika alhaisella ikärajalla ja näin, mutta eivät he ole mitään tähän sanoneet. Pitivät sitä tarinaa hienona ja ovat kannustaneet kirjoittamaan. Tosin he eivät ihan täysin tiedä, että millaista tavaraa täältä löytyy....
eikä tarvitsekaan tietää.