Kiirsu: Aww, kiitos! Hienoa, että onnistuin välittämään tuon kuvan tunnelman, koska tämä tosiaan tuli ihan hatusta tuon kuvan (ja sanan) pohjalta.
Voisi kyllä olla sellainen kivan lämmin sää, mutta mä olen enemmän Inkaa, enkä kaipaa mitään kovia helteitä, sellainen 20-astetta on ihan kiva. Kiitoksia kommentista, täältä tulee lisääkin hattaraa! (Ja nyt voisin ehkä koittaa muistaa laittaa otsikkoonkin, että tänne tosiaan tulee seitsemän raapaletta...)
Lunalotta: Hii, joo, Inka/Oonaapa hyvinkin!
Näistä taitaa tulla niin kamalaa höttöä, että hampaat sulaa tämän jälkeen.
Kiitoksia kommentista!
Waulish: Joo, noista kuvista todellakin saa lisäinspiraatiota, koska tuo koko edellinen raapale lähti tuon kuvan pohjalta! (: Joo, ei kesäfiilistelyyn oikein muuta tarvitakaan. (: Kiitoksia, itsekin pidän näiden tytyjen nimistä kovasti! (: Hahah, joo, höttöfemme (tai höttö-mikävaan) varmasti piristää tylsiä työmatkoja!
Kiitoksia kommentista! <3
”Minä olen jo ihan hikinen!” Inka valittaa nakattuaan taas yhden paidan matkalaukkuunsa.
”Älä valita, itsepähän halusit lähteä road tripille”, Oona toteaa tutkien kaappinsa sisältöä.
Inka vain mutisee jotain epäselvää vastaukseksi.
”Tämä ei mene kiinni”, Inka marisee kotvasen kuluttua yrittäessään sulkea vanhaa matkalaukkuaan.
”No, onko tuo nyt ihmekään, kun et osaa pakata tiiviisti”, Oona nauraa ja purkaa sitten koko laukun sisällön takaisin sängylle.
”Oliko tuo nyt ihan tarpeellista?” Inka kysyy.
”Oli. Katso, näin saat vaatteesi taiteltua siististi, ja niin, että ne vievät mahdollisimman vähän tilaa”, Oona selittää rullaten Inkan kesämekkoa tiiviiksi paketiksi.
Tuntia myöhemmin eteisessä odottaa kaksi täyttä matkalaukkua auton lastausta.