Ficin nimi: Robottimaista rakkautta
Kirjoittaja: Pineapple_Girl
Fandom: Ratchet & Clank
Tyylilaji/Genre: fluffy, humour
Ikäraja: S
Paritus: Klunk/Nefarious
Vastuunvapaus: En omista Ratchet & Clankia enkä saa tästä minkäännäköistä rahallista korvausta
A/N: Haha, mä en tiedä itsekään mitä tämä on
Syntyi hetken mielijohteesta.
Robottimaista rakkautta"Tulehan tänne pieni robottiystäväni!" Nefarious huhuili. Klunk käveli luojansa luokse ja katsoi tätä ihmetellen.
"Mitä nyt?" Hän kysyi. Nefarious tarttui tämän robottikehoon ja nosti Klunkin helposti ilmaan.
"Olet aivan kuten salainen agentti Clank", hän kuiskasi. "Eli täydellinen"
Sitten hän painoi suukon tämän niin sanotuille "huulille".
"Isäntä, mitä sinä nyt?" Klunk punastui. Ei tietenkään ihmisten tavoin, vaan sillä tavoin, että hänen pallonsa päässä vilkutti punaista.
"Rakastan sinua", Nefarious sanoi. Klunkin silmät laajenivat, joko ihastuksesta tai sitten hämmennyksestä.
"Mitä sinä oikein...", Klunk mutisi.
"Shh pieni suloinen kaverini...", Nefarious kuiskaili. Klunk ei enää kestänyt toisen lepertelyä, joten hän otti nyrkkinsä esiin ja huitaisi Nefariousta pataan. Sitten hän hyppäsi Nefariouksen sylistä pois ja juoksi tiehensä. Nefarious jäi katsomaan hölmistyneenä hänen peräänsä.
"Laaawreeence!" Nefarious huusi. Pian Lawrence käveli hänen luoksensa kädessään pyykkikori.
"Niin?" Hän kysyi kulmat koholla.
"Klunkissa on vikoja! Meidän olisi pitänyt tehdä Klunkista sellainen, että se rakastaa minua! Ja sellainen ettei se lyö minua tein minä mitä hyvänsä!" Nefarious karjui.
"Mutta, sir... se on mahdotonta tehdä. Muuten se ei olisi niin aidonoloinen", Lawrence yritti selittää.
"LAAAAWWWREEENCEEEE!"
"Hyvät hyssykät", Lawrence mutisi. "Minun on parasta häipyä."