Ficin nimi: Kermainen rakkaus
Kirjoittaja(t): Kuolonsyöjäprinsessa
Oikolukija/Beta: Ei ole.
Tyylilaji/Genre: draama, fluff, slash
Ikäraja: S
Paritus/Päähenkilöt: Niko/Joona
Varoitukset: -
Haasteet:
Fluffy10 #2 (kermainen)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Kermainen rakkaus
Mä istuin sohvalla ja katsoin televisiota. Tai en mä oikeastaan edes katsonut sitä, se vaan oli päällä. Joona oli häätänyt mut pois keittiöstä, kun olin kuulemma vaan tiellä.
”Niko?” kuului varovainen kysymys olohuoneen ja keittiön väliseltä ovelta.
Mä olin päättänyt mököttää, kun olin kerta vaan tiellä. ”Mmh”
”Älä pliis mökötä, mä tarviin apua” kuului taas se sama varovainen ääni.
Mä katsahdin nopeasti Joonaan. Se oli ihan kermavaahdossa. En millään voinut olla purskahtamatta nauruun. ”Eikö mennyt putkeen, vai?”
Se mulkaisi mua ja paineli takaisin keittiöön. Mä seurasin sitä sinne, astelin sen taa ja halasin sitä. ”Anteeks”
”Saat” se mumisi hiljaa ja kääntyi suutelemaan mua.
”Mitä sä olit tekemässä?” mä kysyin hiljaa, kun en millään keksinyt.
Se virnisti ja punastui. ”Kakkua sulle. Mä ajattelin, että sä tykkäisit”
Joona oli ihana, kun se punasteli ja katseli mua vaivihkaa pitkien ripsiensä alta. ”Älä huoli, kyllä mä rakastan sua, vaikka sä ootkin vähän kermainen”
”Mäkin rakastan sua” se kuiskasi mun korvaan ja sitten me suudeltiin taas.
Kun se kietoi kätensä mun niskaan, en voinut olla virnistämättä. ”Nyt me ollaan molemmat kermaisia”
Se katsoi ensin itseään ja sitten mua. ”No, ei se mitään. Mä ainakin maistun paremmalta kermaisena”
”Maistut sä muutenkin” totesin viekkaasti, silmää iskien. Se muuttui tulipunaiseksi ja mä virnistin.
”Todista se” Joona käski hiljaa. Sitten se riisui söpön sydänessunsa ja kietoi kätensä mun niskaan.
”Et arvaakaan kuinka mielelläni” mumisin sen korvaan. Sitten mä suutelin sitä kiihkeästi.
”Mennäänkö makkariin?” kuului hiljainen kysymys.
”Todellakin” oli kovaääninen vastaus, hiljaiseen kysymykseen.
Ja me oltiin kermaisia vielä seuraavana aamunakin.