Täällä ei ole vielä mitään Dittoja näkynyt, mutta olen montakymmentä lintua ja rottaa sun muuta rikkaampi.
Siskonikin jo löysi sellaisen, voi kuinka epäreilua.
Heh. Jos ei olisi löytänyt, olisin jo alkanut luulla, ettei täällä päin Suomea sellaisia olekaan.
Peli alkaa viedä jo niin paljon tilaa puhelimesta, että olen alkanut miettiä sen poistamisesta. Tein sitä varten jonkunlaisen pokemon-tilin netissä, niin onko se nyt niin, että jos kyllästyn peliin ja poistan sen puhelimesta, ja vaikka kesällä lataan sen uudestaan ja rekisteröidyn entisellä tunnuksella, niin ilmestyvätkö kaikki ennestään kerätyt pokemonit sinne takaisin? Tietääkö kukaan sanoa?
Olen kerännyt jo hulppeat 106 erilaista pokemonia, se on minusta aika mainio luku jo itsessään. Niitä viimeisiä muotoja on vaikea saada, kun tarvitsee sata candya eikä niitä oikein saa mistään, ja viime aikoina edes 10km munista ei ole tullut mitään uusia ja erikoisia.
Pelintekijät ovat kyllä aika ovelasti ajoittaneet noita ekstrajuttujaan, koska juuri meinasin poistaa pelin silloin Halloweenin alla, niin alkoikin tulla erikoisuudistuksia, ja jätin sen vielä kuitenkin.