Kattelinkin just Jyväskylän ja Kuopion faboryhmiä. Ilmeisesti Lugia ja Articuno raideille on kiinnostuneita, mutta varoitusaika on tosiaan about tunnin mitä porukka lähtee niitä hakkaamaan, eikä siihen ihan niin vain kerkiä.
Enkä ainakaan noista ryhmistä saanut käsitystä, että porukkaa riittäisi. Toisessa oli tainnut kuusi tyyppiä ilmeatyä Lugiaa vastaan, joten tiedä sitten ovatko voineet voittaa.
En oikein tiedä, miten tätä olisi toisinkaan voinut toteuttaa, mutta tuntuu aika vaikealle keritä mukaan ja niin kuin sanoit, et harmittaa jos sit porukkaa ei ilmestykään. Isoissa kaupungeissa varmaan ihan hyvä systeemi, mutta keskikokoisilla hankalampi ja pienillä luultavasti mahdoton.
Olen ihan kuitti Suomimiitistä, kun en nukkunut koko yönä, mutta mietin jos silti lähtisin tsekkaamaan Jyväskylän kirkkopuiston että onko siellä raidia tai pelaajia. En ole Jyväskylässä ennen pelannut (no olen yhden yön kämpällä kerinnyt tosin nukkuakin vasta), joten saa nähdä. Kuopiossa olen paria raidia kokeillut, mut ta en kertaakaan vieraalla porukalla, että joko yksin tai sisarusten kanssa. Jotenkin kehtuuttaa lähteä pelaamaan tietyllä ajalla, kun pitää raidin olla päällä ja seurata, että porukkaa on. Puhun aina yhteisöllisyyden puolesta, mut Pokemon oli kiva, kun sitä saattoi pelailla yksinkin haluamaansa aikaan. Nyt jos haluat hyvät poket, pitäs kytistää tilanteita.