Jäälintu, vau Miltank! Onnea siitä! Mulla ei ole sitä vielä, enkä ole sitä vielä missään nähnytkään.
Se on kyllä söpö ja haluun sen ehdottomasti itsekin kokoelmaan. ^^ Mullekin tuli ekana mieleen magnesium siitä Meganiumista. Hassu nimi. :')
Larjus, onnea Venusaurista!
Harmi, kun Solar Beam ei pysynyt sen spessuiskuna, mut toivottavasti on noin muuten käyttökelpoinen. Jostain syystä toi peli antaa mulle tosi usein mun molemmat Venusaurit taisteluihin mukaan, vaikka ne ei ole CP:n puolesta mun parhaimmat. Toinen on kyllä yli kaksitonninen ja tappiin asti powerupattu, mutta se toinen on yli 1600 CP, eikä todellakaan siis mun parhaimpia pokemoneja. Mut on ne toisaalta hyviä salien valtauksessa. Solar Beam on aika huippu sillä mun vahvemmalla Venulla. :') Corsola on mustakin tosi söpö, ja harmi, ettei sitä saa täältä pohjoisesta. :/ Se Heracross kiinnostaa taas siinä mielessä, että se on ilmeisesti vahva salitaistelija.
Fiorella, mä olen huomannut, että pienemmillä paikkakunnilla on aika pitkälti niitä yleisimpiä tokan genen poksuja. Hieman erikoisempia pitää usein lähteä etsimään isommista kaupungeista, mikä on aika harmi. :/
Melodie, vau, onneks olkoon salin valtauksesta!
Kasilevelin salissa onkin tehtävää. Se on kyllä hieno tunne, kun saa ison salin pudotettua, vaikkei siellä sitten itse pysyisikään kauhean pitkään. Mut se itse taistelu ja onnistumisen tunteet on kivoja.
Mä olen itse jo lopen kyllästynyt Swinubeihin, kun ne ei aina suostu jäämään edes palloihin ja niitä on muutenkin kaikkialla. Silti niitäkin tulee napattua, että saisi tähtipölyä ja XP:tä. :')
Sain tänään kymppimunasta Gligarin ja olin tosi pettynyt, sillä mulla on niitä ennestään jo pari tai kolme. Niin ärsyttävää. Olis tullut edes Dratini, mutta kun ei. :'D Ja sain kymppimunasta Mantinenkin tuossa yksi päivä ja sekin ärsytti, kun mulla on jo se, mut toi munasta tullut on toki parempi ja se rausku on söpö, mut noin muuten ärsyttää sellaiset kymppihahmot, joilla ei ole kehitysmuotoa ja joilla ei tee juuri mitään gymitaisteluissakaan.
Vallattiin äidin kanssa tänään pari megasalia, joissa oli Blissey. En ole aikaisemmin taistellut Blisseytä vastaan, eikä sitä kyllä pysty oikein yksin voittamaan, kun aika loppuu kesken. Mutta kaksin hakkaamalla sen sai päihitettyä aika helpostikin, vaikka se yksi Blissey olikin yli 2900 CP. Yllätyin, miten helposti sen sai tapettua yhteistyöllä, kun kuvittelin sen olevan vieläkin ylivoimaisempi taisteluissa.
Mun Goljatti on ollut kohta kaksi viikkoa yhdellä punaisten kymppisalilla ja olen siitä tosi iloinen, kun olen voinut aina päivittäin kerätä ne kolikot. Silloin kun laitoin sen sinne salille, meitä punaisia oli vain kolme, mut joku oli hakannut sen sitten kymppitasolle ja siellä olen sitten pysynyt, mikä on aikas jees.