Virhrearvio, kiitos! Sille mun Exeggutorille tuli vaan aika paskamaiset Psychic-iskut, mikä vähän lannisti intoa sen pokemonin suhteen, mutta olin huomaavinani, että Exeggcuteakin olisi nyt enemmän liikkeellä tän eventin myötä ja toivottavasti saisin kerättyä tarpeeksi karkkeja uuteen Exeggutoriin. :'D Mäkin muuten etsin äsken käsiini jonkun tiimitilaston, mutta se oli viime kesältä ja se voi olla jo vanhentunutta tietoa. Mut siniset on tosiaan eniten täällä näkyvillä, joten se on kai suosituin tiimi edelleenkin.
Mäkin olisin tosiaan mennyt siniseen, ellei äiti olisi ehtinyt mennä jo punaiseen, joten Valoriin päädyin sitten, mutta olen tykännyt edustaa kyllä punaista väriä.
Ainakaan ei lopu hakattavat gymit kesken. :'D Toivottavasti saat siitä kymppimunasta jotain kivaa, vaikka Lapraksen, jos se puuttuu sulta edelleen(?).
Mäkin olisin toivonut jotain tosi imelää ja pinkkiä uutta latauskuvaa, koska jostain syystä rakastan edelleen niitä kaikkia vaaleanpunaisia pokemoneja. :'D No se ystävänpäiväspessun ilmoitus itse pelissä oli kyllä söpö, kun siinä oli Clefable, aww. X3
Mäkin olen iloinen etenkin niistä Slowpokeista, koska haluan kerätä jo valmiiksi karkkia varastoon sitä Slowkingiä varten.
Ja Porygon multa puuttuu kokonaan ja huomenna toivoisin löytäväni sellaisen, kun menen äidin kanssa keskustaan pelailemaan muutamaksi tunniksi.
Karma91, mä olen saanut yhden Togepin ja sain sille 21 karkkia kun se kuoriutui. Vaihteleeko se karkkien määrä sitten, kun sä kerran sait vaan kymmenen karkkia?
Vai johtuuko mun tuplakarkkimäärä siitä uuden vuoden/joulun spesiaalista, koska mä sain Togepin munasta vuoden ensimmäisenä päivänä? Joka tapauksessa tsemppiä siihen Togetic-urakkaan!
Mä en millään malttaisi kehittää tuota ainoaa Togepia Togeticiksi, koska toi vauvamuoto on liian söpö. :3 Olen odotellut, että saisin toisen ja siitä kehittäisin...
Musta on kiva nähdä keltaistenkin saleja, ja nekin tuntuu tosi raikkailta, kun suurin osa saleista on kuitenkin sinisten hallussa.
Ja se muuten on totta, että jos kerran Mystic on suosituin, niin huijareitakin on varmasti määrällisesti eniten siinä tiimissä.