Mun on tehnyt mieli tulla puhumaan tänne topaan, mut kun se mun edellinen viesti oli pitkään se kaikista uusin viesti, niin en voinut tulla tänne keskustelemaan, kun tuplapostaukset on kai finissä kiellettyjä. :c Olen siis superonnellinen, kun joku tuli herättelemään keskustelua.
Mustakin noi halloween-ekstrat on olleet kivoja. En vaan tiedä, minkä poken ottaisin kaveriksi saadakseni tosta päivityksestä parhaimman hyödyn. Nyt on Charmander, jolla vasta 13 candya. Charmeleonkin multa puuttuu ja ajattelin kerätä karkkeja sinne asti ja sit vaihdan johonkin toiseen pokeen, jos ehdin. En yhtään tiedä, miten pitkään tää halloweenpäivitys on olemassa.
Musta on kiva, että kummituspokemoneja löytyy nyt melkein joka nurkan takaa ja Cuboneitakin on tullut kerättyä jo yli oman tarpeen. :'D Meowthiakin on ruvennut pyörimään täällä aika paljon. Ehkä pelintekijät on yhdistäneet noi nimenomaiset pokemonit vahviten halloweenin, koska no, kummitukset ja kissat, Cubonesta en sitten tiedä. :'D
Toi pelin latauskuvakin on nyt hieno, kun siinä on Gengar.
Tiedä sitten, onko se tullut jäädäkseen, vai onko se vaan halloweenin ajan ja palaa sitten takaisin Gyaradokseen.
En oikein tiedä, miten peliä olisi järkevin pelata, kun on päässyt yli 20 leveleille. Pitäisi varmaan ruveta keskittymään enemmän siihen power uppaamiseen kuin samojen pokemonien evolvaukseen. Multa rupeaa kohta tila loppumaan, kun Eeveen muotoja alkaa olla jo iso liuta, enkä haluais millään poistella yli tonnin pokemoneja, vaikka mulla niitä olis samaa sorttia useampia. Sit jostain syystä pidän kaikkia potentiaalisia pokemoneja varastossa myöhempää evolvausta varten.
Käsittääkseni PoGo on aika buginen peli edelleen, joten noi ongelmat tuskin on kovinkaan harvinaisia. Mulla on ihan ookoo puhelin, joka jaksaa pyörittää peliä, eikä peli hidastele tai töki sen pahemmin, mut hidas netti sitten vaikeuttaa pelaamista. Pitäis hankkia joku sellainen liittymä, jossa on nopeampi netti, niin toimis varmaan sujuvammin.
Kunhan jouluextra ei ole Jynx jokaisella nurkalla.
Arvaa vaan, mietinkö ihan samaa tänään! X'D