Kivankuuloinen nimi houkutteli minut paikalle, ja olen oikein tyytyväinen siihen, että annoin uteliaisuuteni johdattaa minua!:D
Eli, nimi oli minusta tosi kiva, vaikka ensin tämän luettuani jouduinkin pohdiskelemaan sen merkitystä
Mutta tuo summary-osio selitti sen minusta oikein hyvin, ja omat ajatukseni osuivat yksiin sen kanssa
Tämä oli minusta mukava pieni pätkä Hermionen satunnaisista kohtaamisista Dracon kanssa. Minusta ne olivat oikein suloisia ja söpöjä, ja Hermione oli minusta mukavan hämmentynyt Dracon käyttäytymisen johdosta
Itse jäin miettimään, miksi Hermione kutsui Dracoa nimen omaan Dracoksi eikä Malfoyksi, koska he kuitenkin yleisesti ottaen kutsuivat toisiaan oikeastaan aina sukunimillä
Toinen mitä ihmettelin, oli tietysti Dracon normaalista poikkeava käytös
Olisi ollut kiinnostavaa tietää, minkä takia Draco käyttäytyi niin paljon mukavammin Hermionea kohtaan
Viimeisen kohdan suudelma tuli melko yllättäen, mutta oli siitä huolimatta suloinen kohta :3 Draco on selkeästi nopea liikkeissään, ehtii kadota ennen kuin Hermione ehtii häntä suudelman jälkeen edes vilkaista
Oli kuitenkin tavallaan lohdullista, että suudelmasta jäi se mintun maku, vähän kuin todistamaan että se suudelma tosiaan oli tapahtunut, vaikka Draco livistikin tiehensä
Laitan tähän pari rakentavaa kohtaa, vaikka kieliopin mestari en kyllä tosiaankaan ole
:
Pojat nyökkäsivät hänellä ja lähtivät talsimaan takaisin linnaan.Tuo ä muuttuu e-kirjaimeksi, siis
hänelle Ainut mitä Hermionelle siitä jäi oli mintun heiveröinen maku suuhun pyörteilemään.Tämä kohta kuulostaa jotenkin hassulta tuon lauseen alkupäähän verrattuna. Itse muokkaisin sitä esimerkiksi:
...suussa pyörteilevän mintun heiveröinen maku Hymy tanssien huulillaan hän jäi seisomaan keskelle tyhjää Tähtitornia hiljaisuus ympäröiden hänet.Vähän sama juttu kuin tuossa ylemmässäkin, eli joidenkin sanojen taivutukset voisi muuttaa vähän toisenlaisiksi. Itse sanoisin esimerkiksi:
... hiljaisuuden ympäröidessä hänet.
Vain ilotulitteiden kipinät valaisten mustaa yötaivasta.Tämän voisi muotoilla selkeämmäksi muuttamalla tuota sanaa
valaisten -->
valaisivat.
Nuo ovat siis omia ehdotuksiani, enkä mene väittämään että ne olisivat kieliopillisesti oikeita
Sitten vielä oma suosikkikohtani
:
Vain hetken, mutta sekin oli tarpeeksi.Tämä oli minusta jotenkin tosi kauniisti muotoiltu <3 Äwws, en osaa selittää miksi, mutta jotenkin ajatus Dracon hetken kestäneestä hymystä ja siitä, että sekin oli tarpeeksi Hermionelle sai minut sulamaan <3
Kaiken kaikkiaan tämä oli minusta suloinen ja mukava pätkä, joka sai minut hyvälle mielelle ja piristi kummasti :3 Tämä oli oikein hyvä, ja kannustan sinua julkaisemaan rohkeasti lisää tekstejä!
Kiitoksia tästä kovasti!
-DH58