VoiLuojaVoiLuojaVoiLuojaVoiLuojaVoiLuojaVoiLuojaVoiLuoja
ja vielä kerran voi Luoja...
Löysin tämän, ja päätin kehotuksesi myötä lukea ensin ensimmäisen osan tarinasta. Huhhuijjaa.. Luin koko tarinan yhdessä päivässä, ja arvaa vain puutuiko takamus siinä vaiheessa. No, pikku vikoja, sillä tarinasi aiheutti minulle vaarallisen tilanteen monesti lähellä sydänkohtausta. Voi että on posketkin ihan kipeinä kun leveä virne/hymy/ sanoin kuvaamaton ilme kohosi kasvoille vähän väliä. Harry ja Draco olivat jo niin söpöjä ensimmäisessä osassa ! Vaikka tosin minulta meni ihan ohi sitä lukiessa, milloin Draco tajusi tunteensa Harrya kohtaan. Tai sitten en vain muista enää, mutta eilen illalla tarinan loputtua olin ihan pihalla siitä kohdasta. Mutta aivan sanoin kuvaamattoman ihana oli.
Ja sitten tämä.. Oh God.. Mitähän tähän keksisi? Ärsyttää kun en nähnyt niitä piirroksiasi, kun minulle vain linkkiä napsautettaessa väitettiin jotain kummaa. Että kuva olisi poistettu tai jotain. En tiedä. Mutta itse teksti....
Siis... En yksinkertaisesti keksi mitään sanottavaa. Olen ihan pihalla. Tai ei, en pihalla. Olen SEKAISIN! En ole tajunnut ympäristöstä yhtään mitään lukiessani tätä toista osaa, sen kaikkia osia. Viime yö meni pitkälle kun en voinut jättää konetta rauhaan. Nyt tuntuu taas kiitettävästi takamuksessa jatkuva istuminen.. o__o Posket ovat taas kramppaamis vaiheessa ilmeilyn takia. Harry ja Draco.. Ah.. Voi että. Uskomattoman söpö pari. Ja saatan tietää syyn Dracon äkilliselle romantiikanhalulle
Mutta jäi ärsyttämään nyt tämä taukosi...!!! Nyyh..
Haluaa jatkaa lukemista, takamuksen ja poskilihasten puuduttamista! Jätit sen vielä noin... ah.. selkäpiitä värisyttävään kohtaan.
Parempi olisi että sitä jatkoa tulee pian, tai tämä neiti palkkaa yksityisetsivän ja etsii sinut käsiinsä, pakottaa kirjoitamaan lisää!
Tosin itsekkin kirjoittaneena tiedän että jatkoa on hankala kirjoittaa jos ajatukset eivät vain yksinkertaisesti kulje.