Hih. Hui, apua. Sentään mä löysin tän kakkosen *huh*
Hmm. Mä olen liian väsynyt kommentoimaan kauhean pitkästi, forgive me.
Ensinnäkin, mä olen ihan suuuunnattoman ilonen että Draco pääs pois Azkabanista. Tosin tapahtumat hetkeä ennen pakoa oli vähän sekavaa ja muuta, tuli semmonen prison break tunne. Sitte ku se tyyppi tuli sinne ja avas ne kalterit, nii tuli kauhee mielikuva jostain tyypistä, jolla oli musta viitta ja se ei kenkiä ja hyrr. Semmonen Voldemort tunne o.o
Ja sitten toiseks, tää fic aiheuttaa mulle kaikenlaisia tunteenpurkaumia, joissain kohissa tunnen oikeastaan varmaan kaikki maailmassa olevat tunteet samaan aikaan. Ja se on aika pelottavaa, tiesitkös. Eh, viha on kuitenkin ehkä se ykköstunne, mitä tunnen kun luen tätä. Ärsyttää vaan kun kaikki käyttäytyy niin tyhmästi Dracoa kohtaan :c Parka.
Ja kolmanneksi. Ginny on ärsyttävä. Ja niin on muuten Ronkin o.o
Larry on sulonen. Ja Draco oli kyllä ihan yli-ihastunut Harryyn kun hankki Larryn
(häiritsevää muuten, yhen mun kaverin lempinimi on Larry, tai ainakin sitä sanotaan Larryks, ja nyt kuvittelen sen kotitontun sen näköseks. Nouuu)
Ja se, että mä sain näinkin pitkän kommentin aikaan ottaen huomioon kellonajan, on aika ihme. Tosin se viestii vain sitä, että sun kirjotustyylis on mieleenpainautuvaa ja niin erilaista, että tekstiin pystyy eläytymään ja se jää mieleen.. Ja luulempa, että jos mä hetken miettisin, pystyisin luettelemaan tästä paljon asioita (enkä nyt puhu vaan kakkososasta, vaan myös ykkösestä).
Kone rupee (tai sitten tää sivusto) kuitenkin nyt niin paljon protestoimaan mun yödatausta, että on ehkä parempi mennä nukkumaan (toisinsanoen hipisiä sänkyä kohti, hypätä siihen ja huutaa "Dracon sänky"
).
Annan anteeksi, kommentti oli mitä lyhyin ;(
~ Nuga