Melkein aikuisetGenre: Höttödraama
Kirjoittaja: pistoolisankari
Paritus: Sirius/Remus
Ikäraja: S
Kuvaus: Remus ihmettelee elämää. Osallistuu haasteisiin
Shuffle V ja
Ficlet300 (sanalla 104., heinäkuu).
Vastuunvapaus: Teksti kuuluu minulle, hahmot ja alkuperäinen tarina kuuluvat luonnollisesti aivan muille tahoille, Sirre ja Renppa kuuluvat toisilleen enkä saa tästä rahaa tai mitään muutakaan.
A/N: Samaistun Siriukseen ehkä vähä liikaa, lol.
Melkein aikuisetJuliet Jonesin sydän - Helppo elämäSirius näki elämän helppona. Ei kai siinä mitään vikaa ollut, tapasipa vain kostautua ajoittain. Silloin Sirius märisi pari päivää putkeen ja sitten nosti päänsä taas pystyyn oppimatta yhtään mitään.
»Minä haluan isona kissan, minä haluan isona Amsterdamiin, minä haluan isona kultaisen jalokivisilmäisen leijonariipuksen», hän sanoi enkä kehdannut muistuttaa, että hän on jo iso, hänen pitäisi käyttäytyä sen mukaan. Aikuisemmin.
Miljoonasade - KasvukipujaHeinäkuun viidentenä puissa oli huurretta. Sirius valitti köyhyyttään, minä valitin sille siitä, että se tiputtelee kolikoita takintaskujensa pohjiin puhjenneista rei’istä. Sille Sirius muljautti silmiään ja valitti kasvukivuista.
Minä jätin sen ihmettelemään maailmaa ikkunan vierelle. Kadulla haukkui koira.
»Jos räksytät sille takaisin, niin minä huitaisen sinua kirjalla», minä varoitin kiusallani alas kadulle katselevaa Siriusta.
Sielun Veljet - PeltirumpuJamesin ja Lilyn talon lastenhuoneen seinät olivat keltaiset. »Koirankusenkeltaiset», kuten Sirius ystävällisesti luonnehti.
Lily nauroi ja puhui lapsennimivaihtoehdoista ja James näytti ylpeältä ja murheelliselta ja niin käsittämättömän onnelliselta, kaikkia samaan aikaan.
Huoneen kaapin perällä oli yksinäinen peltirumpu, ja se muistutti minua Peteristä, joka oli silloin yksin kiertämässä maailmaa (eli maaseudun räkälöitä).
Dingo - Nahkatakkinen tyttöSirius löysi vanhan nahkatakkinsa lipaston alalaatikosta ja repi siitä hihat irti. Ulkona satoi lunta, vaikkei ollut edes syksy. Peteriltä tuli kortti, jossa kerrottiin, että hän palaa talvella. Sytytin kortin parvekkeella palamaan ja annoin savuavien paperinpalasten tippua heinäkuiseen hankeen.
Toisesta lipaston laatikosta, Peterin aiempien korttien ja pinkin säästöpossun välistä löytyi rotta. Liekö se sitten sitä elämän ironiaa. Sirius huvitteli jahtaamalla rottaa ympäri asuntoa muuttumatta edes koiraksi. Minä heitin jyrsityt kortit roskiin.