Komppailen tosi monia edellisiä ja pahoittelen toistoa. :'D Tanska peli ei tosiaan ollut Leijonien paras peli, vaikka ei se peli mun mielestä
kauhea ollut. Näki, että jalka taisi vähän painaa pojilla. Tanska oli paremmin valmistautunut ja tahtoi voittoa enemmän. Lopun jäähyt etenkin kostautuivat pahasti ja toivon todella, että Leijonat pistää stopin tolle jäähyilylle. Ne on ottaneet järkyttävät määrät "turhia" jäähyjä koko turnauksen ajan, Tanska pelissä se sitten kostautui. Kanadaa, Jenkkejä ja muita kovia vastaan se kostautuu vielä pahemmin, jos sama linja jatkuu.
Uskon kuitenkin, että Tanska peli oli hyvää oppia taas ja kahden päivän lepo on tehnyt hyvää. Uskon edelleen Leijonien mahdollisuuksiin ja Kanadakin on tänään voitettavissa.
En ole myöskään koskaan ymmärtänyt tätä, että heti kun tulee tappio, niin koko joukkue haukutaan, kun ensin on hehkutettu. Jääkiekossa välillä vaan tulee tappioita.
Tolvanen tuli uusimpana vahvistuksena ja omasta mielestäni hän sopisi ykköskentän laitaan. Ykkönen ei ole toiminut niin hyvin kuin se voisi, etenkin Rantanen on ollut piilossa, omaan tasoonsa nähden. Mikke alkoi jo näkyäkin Tanska pelissä sentään ja se keskushyökkääjä paikka taas tulla tutummaksi. Tolvanen toisi kenttään erilaista peliä kuin Kapanen ja uskoisin, että hänestäkin saataisiin enemmän irti jossain muussa kentässä.
Maalivahti uutisia vielä odotellaan. Eli Rinne&Saros. Itse en usko, että Rinne tulee, mutta Saros voisi tullakin ja hän olisi oikein mukava lisä, vaikkei meillä maalivahti ongelmaa olekaan.
Jännittää jo illan matsi ja odotan innolla miten siinä käy!
Sitten änäriin. Nashville tosiaan putosi, josta olin aika yllättynyt, mutta kiva, että Winnipeg pääsi jatkoon.
Kuten
Feliaa, muakin harmittaa ettei Rinne saa nyt Stanley Cupia! Olisin sen hänelle suonut, mutta toivottavasti jo ensi vuonna!
Nyt jäljellä olevista joukkueista toivon, että Vegas Goulden Knights voittaa Stanley Cupin, olisi ainakin pienoinen satutarina se ja Erik Haula ansaitsisi tuon myös!