Kirjoittaja Aihe: Pusuja ja patikointia | Hermansy, sallittu, fluff, oneshot  (Luettu 2039 kertaa)

Neiti Syksy

• Korpinkynsi
  • Valvoja
Author: Neiti Syksy
Beta: -
Rating: Sallittu
Warnings: Ihan minimalistinen viittaus sänkytouhuihin
Genre: Siirappia, hattaraa, fluffia! Ehkä hieman synkähkö alavireisyys mutta rakkaus voittaa!
Disclaimer: En omista hahmoja, vaan meidän arvoisa Lady Rowling ne omistaa ja on keksinyt!
Summary: Hermione ja Pansy lähtevät patikkaretkelle, jossa elävät rakkaudenhuumaa uudelleen.

A/N: Halusin kirjoittaa ja julkaista jotain, sillä haluan laittaa ficcilistaukseni kuntoon ja se ei millään onnistu, jollen saa siirrettyä eri osioita kätevästi... Pyysin Artelta sanoja, joita tuli neljä: vihreä, virhe, kolea ja ... joku muu, jota en muista mutta kyllä se siellä tekstissä näkyy ja oli hyvin inspiroivia. <3 Vehka keksi otsikon, kiitos. <3

Haasteisiin: FF100 sanalla 14. Vihreä, Teelusikan tunneskaalaan tunteella rakkaus.

Pusuja ja patikointia

”Tämä on virhe, Hermione”, Pansy mutisi, rämpiessään kiharahiuksisen naisen perässä. He olivat poistuneet polulta varmasti jo tunteja sitten (siltä se ainakin tuntui), ja nyt sai koko ajan varoa oksia ja juurikoita.

”Pansy, mehän puhuimme tästä jo. Halusimme tutustua toistemme lapsuuksiin, ja tämä on minun lapsuuttani! Telttailu ja patikointi, tähtitaivaan alla. Tule nyt!”, Hermione huikkasi etäämpää ja sitten pysähtyi hetkeksi, silmät kimallellen sanomaan: ”Ja varo muurahaispolkuja, ne eivät tykkää alkuunkaan, kun niiden polkuja rikotaan.”

Pansy puri hampaitaan tiukasti. Miksi oi miksi hän oli päätynyt yhteen sellaisen naisen kanssa, joka sai esille kaikki hänen salaisuutensa? Ja oli vielä jästisyntyinen. Olisi pitänyt arvata, että tulevaisuudessa ei riittäisi pelkkä velhomaailma Hermionelle. Rakkaus saa aikaan kaikenlaisia typeriä tekoja, Pansy puhisi mielessään. Mutta eikö rakkauden pitäisi olla myös toisen etujen ajattelemista? Eli kun Pansy esimerkiksi tunnustaisi, että pelkää muurahaisia, silloin ei pitäisi väkisin viedä häntä muurahaisten luo.

He talsivat matkaa eteenpäin. Puiden siimeksestä ei näkynyt paljoltikaan enää aurinkoa ja ilma alkoi kylmenemään päin. Pansy oli ihmetellyt pitkän matkaa, kuinka siellä saattoi olla niin vihreää. Joka paikassa oli vihreitä lehtiä, vihreitä puita sekä sammalta, joka välillä auringonsäteiden kimalluksessa näytti smaragdilta. Aivan ilman kenenkään erityistä huolenpitoa, tämä metsä kukoisti.

”Nyt olemme perillä”, Hermione nauroi, heidän tullessaan aukiolle. Aukiolla kasvoi pitkää heinää ja muutama kukka. Metsän puut suojelivat aukiota ja Pansylle tuli mieleen pari muutakin asiaa, joita voisi puiden suomassa yksityisyydessä tehdä. ”Auta minua pystyttämään teltta!”

”Teltta? Pystyttämään?”, Pansy kysyi silmät suurina. Hän ei aivan ymmärtänyt kehotusta. Teltathan vain olivat telttoja, ilman mitään nimenomaista työntekoa.

”Kulta, jästimaailmassa teltat eivät kokoa itse itseänsä, ne pitää meidän itse pystyttää”, Hermione selitti ja veti naisen lähellensä. ”Olet ihana.”

Pansy yritti vastustella Hermionea ja naisen huulia, mutta ojentui kuitenkin sipaisemaan huulillaan pienen pusun. ”Nyt hommiin, nainen! Haluan jo sinne teltan sisälle”, Pansy läpsäisi kevyesti Hermionen takamusta ja pussasi kevysti uudestaan toista huulille.

* * *

Koottuaan teltan, Hermione sytytti pienen nuotion partioaikaisilla taidoillaan. Pansy kaivoi rinkastansa kaksi huopaa. Toisella he istuivat ja toinen oli heidän ympärillään. Nainen oli vetänyt Hermionen jalkojensa väliin istumaan ja he katselivat tähtitaivasta. Hermione yritti osoittaa joitain tähtiä ja tähtikuvioita, mutta Pansy keskittyi vain siihen toisen kehon lämpöön ja lämpimään ääneen. Kuinka hän oli ansainnut tällaista? Kaikista niistä huonoista teoista rankaistiin tällaisella tavalla?

Ehkä suurin rankaisu tästä suhteesta oli se, kun Pansy oli osakseen menettänyt perheensä. Hänen isänsä välillä antoi rahaa kirjeessä, salaa äidiltä. Mutta nykyään hänen aktiiviseen perheeseensä kuului Hermione, Hermionen vanhemmat sekä ystävät. Ne ystävät, jotka jäivät Pansyn tueksi ja rinnalle.  Kuten Draco Malfoy, joka ensijärkytyksensä jälkeen oli oikeastaan tyytyväinen Pansyn valintaan, sillä Hermione oli älykäs. Yhtä älykäs kuin Draco, jollei älykkäämpi (jota Pansy ei kyllä milloinkaan uskaltaisi sanoa ääneen).

”Pansy?” Hermione käänsi päätänsä hieman ja Pansy kohtasi hymyillen toisen tutkivan katseen. ”Onko kaikki hyvin? Olet niin hiljaa, että huolestuin jo.”

”Olen kyllä, jäin vain miettimään tätä kauneutta. On pimeää, tähdet kirkkaita ja sinä minun sylissäni. Minulla on kaikki paremmin kuin hyvin”, Pansy kuiskutti Hermionen korvaan, pidellen tiukemmin kiinni. Hän huomasi pienen vapinan, mitä Hermione koetti urhoollisesti peittää. ”Paleletko sinä noin paljon? Mikset sanonut aiemmin?”

”Täällä on vain koleaa. Kyllä minä kestän. Enkä halunnut häiritä sinua, sillä näytit niin tyyneltä”, Hermione selitti, hampaiden hieman kalistessa yhteen. Pansy huokaisi ja kaiveli housujensa taskustaan taikasauvansa. Hän tiesi, että oli rikkonut Hermionen asettamia sääntöjä (”Ei taikasauvoja, vain sinä ja minä ja luonto, kolmistaan!”) mutta nyt siitä olisi hyötyä. Hän lausui hiljaa lämmittävän loitsun ja tunsi, kuinka Hermionenkin vapina lakkasi.

”Sinä otit sittenkin taikasauvasi mukaan”, Hermione sanoi ja hymyili kieronnäköisenä. ”Ehkä sinua pitää rangaista siitä... Mars telttaan nyt!”

Pansy nauraen nousi ylös. Hän rakasti dominoivaa Hermionea ja siitä sai nauttia niin harvoin, että häntä ei oikeastaan edes haitannut luopua omista suunnitelmistaan. Kenties nekin kerkisi toteuttamaan sitten, kun on jo väsy ja rakkaus jäljellä.

”Ja muista laittaa lämmitysloitsu telttaan, nyt kun sinulla on se taikasauvasi mukana. Aamulla on mukavampi herätä”, Hermione sanoi Pansyn perään, kun hän itse jäi sammuttamaan nuotiota ja varmistamaan, että mikään ei syttyisi palamaan.

Rakkaus oli niin ihmeellinen asia, Pansy ajatteli. Ja hän oli ehdottomasti ansainnut sen, kaikesta huolimatta.

Arte

• Puuskupuh
Aaaaa julkaisit tämän! Olet yhdistänyt kaksi lempparijuttuani maailmassa: Hermansyn ja retkeily! Voisinko olla yhtään iloisempi tätä tekstiä lukiessani. (: Ihanaa ihanaa!

Miljöö oli ihana. Tykkäsin eritoten tästä:
Lainaus
Pansy oli ihmetellyt pitkän matkaa, kuinka siellä saattoi olla niin vihreää. Joka paikassa oli vihreitä lehtiä, vihreitä puita sekä sammalta, joka välillä auringonsäteiden kimalluksessa näytti smaragdilta. Aivan ilman kenenkään erityistä huolenpitoa, tämä metsä kukoisti.
Vihreää ja vehreää ja raikasta ja niin luonnonomaista. Tuli heti rauhallisempi olo, kun ajatteli itsensä Pansyn ja Hermionen mukaan seesteiseen metsään. Ihanaa. Varsinkin tuo viimeinen virke oli ihan huippu, sillä niin, niin se luonto vain pitää huolen itsestään (vaikka ihminen sitä koko ajan yrittääkin tuhota).

Lainaus
Mutta eikö rakkauden pitäisi olla myös toisen etujen ajattelemista? Eli kun Pansy esimerkiksi tunnustaisi, että pelkää muurahaisia, silloin ei pitäisi väkisin viedä häntä muurahaisten luo.
Pansy taas oli oma valloittava vähän itsekeskeinen itsensä! Tuo ensimmäinen lause johdatteli siihen, että kyllähän Pansy nyt tekee hyvää rakkaansa eteen, mutta ei, sen olisi kyllä tässä tapauksessa kuulunutkin mennä toisinpäin! Huvituin tästä. Muutenkin tykkäsin siitä, että Pansy oli nyrpistämässä nenäänsä jästimäiselle tavalle retkeillä ja kauhisteli sitä, että telttako muka pitää jotenkin pystyttää, eikös se olekaan vain teltta teltan muodossa! Ihana. Mitenhän hänellä sujui ihan teltassa nukkuminen - tosin ehkä paremmin nyt, kun Hermione oli nähnyt hänen sauvansa ja retkipatjoihin sai vähän jotain ekstratäytettä pehmusteeksi...

Tykkäsin muuten siitä, kuinka mainitsit, etteivät Pansyn välit perheeseensä ole kauhean hyvät. Olen itsekin kuvitellut niin, että eritoten Pansyn ja hänen äitinsä välit ovat äärimmäisen kireät, kun taas isänsä kanssa hän tulee ihan hyvin toimeen. Minun fanonissani Parkinsoneilla määrää nimenomaan äiti, joten nyökkäilin mukana sille, että Pansyn isä antaisi tälle välillä salaa rahaa. (: Plussa myös siitä, että Draco oli ottanut asian hyvin eikä Pansy ollut menettänyt kaikkia ystäviään - rohkelikkojen kanssa hengaaminen tuskin on Pansyn mielipuuhaa.

Ihana oli! ♥ Ja niin, ei tässä minusta ollut yhtään liikaa fluffailua ja siirappia, ja minä kun olen sellaiselle aika herkkä!

“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Vilna

• pinkki bebe
  • bii-boh-bi
Awww, söpöä!

Oon itse sellainen laiskimus, että mua harvoin saa enää liikkeelle tai metsiin retkeilemään, mut kun olin nuorempi niin meidän perhe ei muuta tehnytkään. :--D Aina oltiin menossa jonnekin ja vaellettiin kymmenen kilometrin matkoja jossain Kolin vaaroilla. Tuli vähän nostalginen olo (kuten varmaan huomaatkin...) tätä lukiessa. En oo tainnut lukea aikaisemmin mitään patikointificcejä, mutta tässä oli tosi kivasti kuvattu luontoa ja Pansyn vihaa sitä kohtaan, haha. Pansy oli kans tosiaan IC:mäinen tuodessaan sauvansa mukaan retkelle, vaikka ei olisi saanut ja muutenkin nyrpistellessään nenäänsä vähän kaikelle. Hermionesta taas sen verran, että tällainen "tutustutaan toistemme lapsuuteen" -idea voisi hyvinkin olla sellainen juttu, jonka Hermione saisi päähänsä toteuttaa.

En nyt saa aikaiseksi mitään a++ kommenttia, mutta tykkäsin tästä tosi paljon, oikein söpö retkeilyteksti. ♥

avatar by Claire, banneri by Ingrid

Sokerisiipi

• Teemestari
Hyi, mitä romanttista hömpötystä tämä on olevinaan ♥

Tykkään niin paljon tästä miljööstä. Metsä, tähdet, kompastuspolut ja rakastuneita tyttöjä, kyllä, mitä muuta voi toivoa. Sain niin elävät mielikuvat hajuineen mieleen, ihanaa. Oli myös uusi kokemus lukea Pansysta näin eh, pehmona? :D Se on kirjoissa niin kopea ja ilkeä, etten ollut tunnistaa hahmoa samaksi, mutta ei se haittaa. Rakkaus muuttaa ihmistä ja tässä ilmeisen parempaan suuntaan, jee!

Hermione oli ihan oma, touhottava itsensä ja tietysti hänelle on jokin "ei taikasauvoja" -sääntö, koska säännöt on elämä :--D Onneksi Pansy on vähän kapinallinen, ettei totellut, koska paleleminen ei ole kivaa, ja mukavaa sävyä tähän toi tuo pohdiskelu, että olenkohan sittenkään ansainnut näin paljon hyvää. Kivaa, että Pansyn omatunto vähän kolkuttelee siellä, että kaikki ole 100% jee jee. Fiilis pysyy silti kepeänä ja suloisena.

Hahmot antavat toisilleen kivan vastapainon, Pansy uskaltaa valittaa ja nyrpistellä, että noup, tämä ei kivaa ja Hermione ei anna sen lannistaa itseään, aww <3 Kumpikin huolehtii omalla tavallaan. Hermione tuolla tavalla käytännöllisesti, kun pystyttää teltan ja jää sammuttamaan nuotion ja Pansyn huolehtii muista fyysisistä tarpeista :D

Tämä oli tosi symppis, kiitän!