Kiitos kommentistasi Pineapple_Girl. Nyt tulee jatkoa
Draco*
Istuin siinä puiston penkillä, kuten olin istunut melko usein viimeisen 3 vuoden aikana. Astoria kun ei oikein ollut sellainen äiti joka istuisi leikkipuistoissa tunti tolkulla. Naurahdin itsekseni ajatukselle Astoriasta istuskelemasta tässä penkillä tälläytyneenä kuin olisi lähdössä treffeille. Mutta toisaalta nyt kun olimme Astorian kanssa eronneet, ei minua haitannut yhtään istua puiston penkillä ja katsella kolme vuotiaan Scorpiuksen leikkejä. Scorpius oli aika paljon minun näköiseni platinanvaaleine hiuksineen ja siniharmaine silmineen. Samalla kun vahdin silmä kovana poikaani aloin miettiä että kenen kanssa Astoria tulisi tällä kertaa Scorpin hakemaan. Sitä kun ei koskaan voinut tietää.
Samaan aikaan näin kun joku nuori nainen tuli kohti puistoa pikkutyttö käsipuolessaan. Tyttö juoksi leikkitelineeseen Scorpiuksen seuraksi, Nainen istui puiston penkille ja katseli lasten leikkejä silmä kovana. Hänen puhelimensä alkoi soida ja hän vastasi puhelimeen vihaisena ja ärtyneenä. Olin sen verran lähellä että pystyin kuulemaan osan heidän puhelustaan. Ilmeisesti Mies oli tehnyt naiselle oharit, jonkun toisen takia. Nainen sulki lopulta puhelimen. Tuijotin naista. Tuossa kauniit piirteet omaavassa naisessa oli jotain aavemaisen tuttua.
Sitten kuulin puhelimeni piippaavan.
Hei Draco!
Sori, myöhästymme vähäsen.
Huomasin monikkomuodon verbissä, joten Astoria tulisi jonkun kanssa. Aloin naputtelemaan vastausta kun kuulin viereltäni äänen "Hei Draco". Vieressäni seisoi Hermione Granger, kouluaikainen tuttuni tai no jos rehellisiä ollaan niin minä kiusasin häntä. Katsoin häntä hetken ennen kuin vastasin "Hei Hermione". Vedin Scorpin lohikäärmereppua sivuun jotta tyttö mahtui istumaan viereeni. En oikeastaan keksinyt mitään sanottavaa, joten tavallista tyhmyyttäni katsoin vain hänen suklaanruskeisiin silmiinsä. Tiesin tavallaan, että se oli huono idea. Tuijotimme toisiamme pitkään. Lopulta käännyimme punastuneina poispäin toisistamme.
Rikkoakseni nolon hiljaisuuden kysyin häneltä "Miten sinulla ja Weasleyllä menee?". Hän oli hetken hiljaa ja kääntyi sitten minuun päin " Me erosimme. Alkoholiongelma". Päätin olla urkkimatta enempää ja vastasin " Niin mekin. Siis minä ja Astoria. Erosimme".
Juttelimme siinä sitten hetken ja sitten lapset juoksivat luoksemme. "Isä koska äiti hakee minut?" Scorp kysyi minulta.
-Varmaan kohta, totesin hänelle" tässä on hermione" sanoin pojalle.
- Hei olen Scorpius, poika esittäytyi.
-Cherry sinäkin voisit sanoa hei, Hermione sanoi.
-Hei,Tyttö sanoi hiljaa.
"hei minä olen Draco, sanoin tytölle.
Sitten kuulimme äänen:" mikäs pikku perhe täällä on".