Räntsäke, Isa on tosiaan Karitan ex-tyttöystävä jostain kultaisesta nuoruudesta, että sikäli tuntea on ehkä oikea sana.. ^^ olen tainnut jonkun tekstin siitä joskus kirjoittaakin ellen väärin muista. Ja itsekin olen joskus päässyt kahvilan takahuoneeseen yllättävän verenvuodon seurauksena, vaikka tuikituntematon olinkin 8'D niin se auttamisenhalu on ihmeellinen. Kiitos paljon kommentista ♥
A/N. F300 266. Veri
4. Kaiken tämän keskellä sua hiljaa ikävöin
Vasta autoon päästyäni muistin, että olin saanut viestin. Kaivoin kännykän taskustani, mulkaisten pientä veritahraa ranteensyrjässä. Kauluspaidan hihoja ei kyllä enää voisi pelastaa, harmi sikäli.
tuotko mulle jotain
sattuu :c
Pudistelin päätäni vähän huvittuneena. Tuo viesti tarkoitti sitä, että Rebecca kaipasi sympatiaa, lämpimän viltin, buranaa ja suklaata. Joskus aina ihmettelin sitä, miten toisilla oli niin uskomattoman kovat kuukautiskivut ja toisilla ei mitään.
Minulla ei ollut kuin nivelsärkyä, mutta se ei poikennut millään tavalla normaalista talvestani.
Kotiin päästyäni Rebecca makasi sohvalla ja katsoi telkkarista jotain luontodokumenttia. Painoin huuleni sen otsalle ojentaessani suklaata, koska sympatia oli tärkein osa.
Rebecca hymyili ihan vähän rintamukselleni.