Terveisiä vaihdokkaista! Sirius/Remus ei oo mikään kauhein tutuin paritus mulle, mutta selvästi kelmiparituksista kuitenkin mun lemppari, osaks ihan vaan sen takia, että nämä kaks on jäljelläolevat ystävykset kelmeistä (no ainakin siihen asti kunnes ne molemmat kuoli, en ole katkera
) joten niillä vois olla mahdollisuuskin päätyä yhteen sitten jossain feeniksin killan aikana.
Voi Sirius, kuinka kauan hän on Remuksen perään sitten haikaillut
Eikä ikinä saanut sanottua, ei edes azkabanin jälkeen
Ehkä hän ei halunnut ottaa sitä riskiä, että menettäisi ainoan jäljellä olevan ystävänsä
Jotenkin myös tosta kohdasta
koska pelkäsin vastausta liikaa tulee myös vähän mieleen, että ehkä Sirius pelkäsi myös sitä, että jos Remus vastaisikin hänen tunteisiinsa. Ehkä hän azkabanin jälkeen menetti osan itsestään ja ei oikeen enää tiedä, miten toisen kanssa ollaan, tai ehkä hän kuvittelee että Remus ansaitsee parempaa, eikä siksi koskaan tohdi tuota kirjettäkään lähettää.
Tuo otsikko jotenkin kivasti toi yhteen sitä mielikuvaa, joka mulla synty lopussa, että tää oli kuvattu silleen, että Remus olis tän kirjeen lukenut, vaikka siitä ei selvää mainintaa olekaan. // Aha olihan se tossa summaryssä nyt kun palasin lukemaan alkutiedot XD
Hehe miten niin en ikinä lue alkutietoja... ilmeisesti tykkään tarttua teksteihin ilman minkäänlaisia ennakko-odotuksia Voi nyt teen itsestäni surullisen ajattelemalla, että Siriuksen kuoleman jälkeen Remus vaeltelee kalmanhaukiolla päämäärättömästi ja päätyy Siriuksen huoneeseen ja löytää tuon kirjeen...
Anyway, tämä oli kiva pikku pätkä, kiitos