Aika söpöä! <3 Voinko mä jättää kommenttini tähän? Okei, tiedetään, en voi, kyllä mun pitää jotain järkevää (tai vähemmän järkevää) sanoa tähän, muuta kuin vaan, että tämä oli söpö.
Aloitetaanpas sitten vaikka hyvistä puolista. Sun kuvailu oli todella kaunista ja ehyttä, koska se jatkui samanlaisena läpi koko tekstin. Tässä oli muutenkin hienoa, että tämän sai halutessaan ajatella parituksellisena tai parituksettomana, koska meitä on moneen junaan, joku toinen tykkää veljesparituksista ja toinen tykkää ihan vain veljellisyydestä näissä kahdessa. (: Muutenkin osasit todella hienosti tuoda näinkin lyhyeen tekstiin todella hyvin sen Fílin ja Kílin äärimmäisen läheisyyden mukaan! (:
Sitten se huono puoli... Nimittäin... Tämä oli liian lyhyt! Ei, vaan AIVAN liian lyhyt! ): Mä haluan lisää tällaista suloisuutta! ): Ei tällaista söpöä höttöä SAA jättää näin lyhyeksi, koska se on jo julmaa ihan suoraan sanottuna! ):
Kylläpäs nyt tuli lyhyt kommentti, mutta lyhyt oli tekstikin. (: Sen kuitenkin sanon vielä, että haluan totisesti lukea sulta lisää Hobittia, joko näistä kahdesta tai sitten ihan muista hahmoista, mutta lisää, kiitos!