Kirjoittaja: Lauchuo
Ikäraja: S
Genre: draama, ehkä myös romance ja hitusen angst
Paritus: Bellatrix/Narcissa
Vastuuvapaus: Hahmot omistaa Rowling, tarinaidean minä
Varoitukset: Insesti
Tiivistelmä: Kun Bellatrix ei halua luopua Narcissasta.
A/N: En oikein tiedä, tämä idea vain ilmestyi jostain. Ja koska halusin khuulin sulkuotsikon.
Teksti osallistuu haasteisiin
Kaiken maailman ficlettejä (viikko 33: femme),
Rare10 - koska rare on rakkaus (Bellatrix/Narcissa),
Kirjoita & kommentoi -haaste (Narcissa Malfoy),
Kerää kaikki hahmot-haaste (Narcissa Malfoy),
FanFic100 (024. Perhe),
Perspektiiviä parittamiseen (Perhe -paritus).
Sisaruudesta (ja sen jättämistä jäljistä)
Päivälliskutsuilla sinä kosketat Luciuksen sormia hellästi ja varovasti, niin kuin joskus tapasit koskettaa minun sormiani. Sinä katsot Luciusta kuten tapasit joskus katsoa minua ja sinun naurusi helisee hänen sanoilleen kuten se joskus tapasi helistä minun sanoilleni.
En minä kateellinen ole, mutta joskus kaipaan niitä aikoja. Kaipaan kosketustasi ihollani, sormiasi hivelemässä käsivarsiani ja kutittelemassa jalkapohjiani, hiuksiamme sekoittumassa toisiinsa, kun suutelimme pimeässä huoneessa. Mutta meidät on molemmat naitettu pois toisiltamme ja vaikka emme koskaan voineetkaan näyttää rakkauttamme julkisesti, olisimme silti voineet jatkaa sitä salassa. Olemmehan kuitenkin siskoksia, ei kukaan olisi ihmetellyt niin useita ja jatkuvia vierailuja toistemme luo. Olimmehan me aina muutenkin läheisiä.
Mutta sinä sanoit minulle kerran ei, enkä ole sen jälkeen kysynyt uudelleen. En itke sinun perääsi tai pyydä sinua harkitsemaan asiaa uudelleen. En tarvitse sinua, jos sinä et tarvitse minua.
Sormesi sipaisevat Luciuksen kämmenselkää ja huomaat katseeni, joka kohdistuu lakattuihin kynsiisi. Hymyilet minulle ja kallistat päätäsi niin vähän, että sitä tuskin kukaan muu huomaa. Ja vain minä tiedän, mitä sillä tarkoitat. Olenhan tuntenut sinut koko elinikäsi, emme me sanoja tarvitse välittääksemme viestin toisillemme.
Kun päivällinen on syöty ja muut siirtyvät muualle seurustelemaan, minä seuraan sinua yläkertaan sillä verukkeella, että tahdot kertoa minulle jotain siskojen välisiä asioita. Mutta tiedän, ettet tosiasiassa halua kertoa minulle mitään, haluat vain koskettaa minua kuten ennenkin.
"En tanssi sinun pillisi mukaan, Cissy", sanon kun pääsemme huoneeseesi ja lukitset oven. "Et voi yhdellä hetkellä torjua minua ja seuraavalla vaatia minua takaisin", totean ja ristin käsivarret rinnalleni. Olet minua pidempi ja katsot minua hymyillen. Kumarrut antamaan suudelman poskelleni, huulipunasi jättää hennot jäljet kalpeaan ihooni ja hajuvetesi häivähdyksen tuoksua huoneeseesi kun poistut sanomatta sanaakaan.
Enkä minä irti sinun pauloistasi pääse, en ennen kuin itse annat minun päästä. Tiedänhän minä sen itsekin ja pestessäni huulipunaasi pois kasvoiltani toivon, että tulisit sittenkin vielä takaisin.