Mä olen itse asiassa vilkuillut tätä jo aikaisemminkin, mutten sitten osaa sanoa, että miksen silloin lukenut ja kommentoinut, mutta nyt korjataan sekin asia. (:
Tykkään siitä, kuinka olet saanut kolme paritusta mahtumaan näinkin lyhyeen tekstiin kuitenkaan tuputtamatta niistä yhtään lukijalle, vaan ne kaikki tuntuvat todella luontevilta omilla tavoillaan. En yhtään ihmettele, että olet valinnut Harryn pussailukaveriksi juuri Dracon, mutta tykkään todella paljon siitä, että Ginny pussailee sitten itse Lunan kanssa. Näppärästi pienessä paketissa het-, slash- ja femmeparitukset! (: Koska mä olen tällaisen söpön ja suloisen kaveri, niin tykkäsin myös erityisen paljon siitä, että et ollut vääntänyt tuosta inspiraatiokuvasta mitään kovan luokan seinää-vasten-panemisjuttua, vaan tällaisen oikein lutuisen lyhyen tunnelmapalasen. ((: <3
Tykkäsin tuosta otsikosta ja siitä, kuinka se neilikka kulki sitten myös tekstissä alusta loppuun, eikä vain jäänyt puolittaiseksi heitoksi sinne jonnekin. Muutenkin tykkäsin tosi paljon siitä, että olit käyttänyt spesifejä kasvitermejä tässä, eikä nuo kukat olleet vain niitä kukkia, vaan ne olivat neilikoita ja auringonkukkia, ja puu, jonka alla Ginny istui ei ollut vain pelkkä geneerinen puu vaan spesifisti lehmus, ne toivat mielestäni kivasti lisää elävyyttä tekstiin. (: Sekin oli kivaa, että tämä teksti veti tavallaan täysympyrän, vaikka olikin näin lyhyt, kun tämä alkoi sillä, että Ginny pitää Harrysta, joka sitten suuteleekin Malfoyta ja tämä loppuu myös siihen ajatukseen, että Ginny pitää Harrysta, kunnes sitten Harry taas suuteleekin sitä Malfoyta Ginnyn itsensä sijasta. (: