Voi hellu sun kanssas
plööt. Kun luin sun kommentin ekaa kertaa niin valehtelematta hikosin päästä varpaisiin, koska koska. En mä edes tiedä, oon vaan niin hiton iloinen! Oon tosi imarreltu, että oot tarttunut tähän noista seikoista ja että oot tykännyt tähän asti. ja asdfghjkl. Mun on vaikea saada vastattua mitään järkevää, mutta yritetään. Nyt kun mä ajattelen vähän tarkemmin niin mä en usko, että oon itsekään lukenut tekstiä, jossa Weasleyn perhe tällä tavalla rikki. Niiden perhe on aina ollut niin yhtenäinen (lukuunottamatta Percy-draamaa) ja sellanen
ihanne, ja ellen muista väärin niin Harrykin canonissa kadehtii ihan tosissaan niiden perhettä. Yleensä sodanjälkeisissä teksteissä ne kuitenkin kohtaa sen surun yhdessä, ja siksi tykkään rikkoa vähän sitä idylliä, vaikka tajusin vasta tosiaan sun kommentin luettuani, että sitähän mä tosiaan teen.
Tästä huomaa, miten tarkasti mietin, mitä oikeesti kirjoitan... Charliesta ja Harrysta tulee lisää joskus -- toivottavasti pian, mutta sen näkee sitten, kun haluaisin kertoa niin paljoooon. Mua ilahduttaa tosi paljon, että jotain on tapahtunut mun kirjoitustyylissä, ainakin sun silmissä, koska mä oon pitkään kriiseillyt siitä ja miettinyt niin paljon, mutta aattelin yhdessä vaiheessa, että oikeesti FUCK IT ja vaan kirjoitin tätä, enkä antanut miettiä liikaa sitä niin paljon arvostettua "laatua". EN EDES TIEDÄ, MITÄ SANOA OOT IHAN TYHMÄ. No ei, oot oikeesti tosi ihana ja oon tosi imarreltu, toivottavasti tykkäät jatkossakin. ♥ ♥
Jekaterina ja sinä kanssa siellä. ♥ Tiedän tunteen, että Fredin kuolema sattuu vieläkin, enkä mäkään ole vissiin siitä niinkään lukenut, mutta kirjoittanut oon paljolti siihen liittyvän tekstin (jossa on muuten tää samainen parituskin!
). Rakastan, että tykkäät ja että susta oon onnistunut saamaan tähän erilaisia tunteita, enkä vain angstia, joka on sekin kivaa, mutta liika on liikaa. Oot oikeassa, tässä odotellaan koko ajan jotain, mutta mitä, se on vielä mysteeri. En tiedä, saadaanko näissä kolmessa raapaleessa tietää lisää vai herättääkö nämä vain lisää kysymyksiä, mutta jotain ehkä (toivon mukaan) selkenee. Kiitos tosi paljon kommenteistasi, näitä on ilo lukea. ♥
A/N: Haluaisin sanoa jotain, mutta en osaa. Toivottavasti en tuota pettymystä näillä. Ja once again, anteeksi typot, mä tosiaan olen puolisokea, toivottavasti ketään ei häiritse liikaa.
XGeorgen sanat saavat Charlien miltei katumaan sitä, että hän palasi takaisin Englantiin Romaniasta, joka oli toinen koti – jossain mielessä jopa parempi.
Hän tiesi palaamisen olevan riski. Kaksi vuotta hiljaisuutta ja sivuutettuja hautajaisia jättivät rumia jälkiä ihmisten mieliin, ja Charlie tietää ettei se ei ollut missään mielessä oikein. Hän ei ole koskaan muuta väittänytkään, sillä hän tietää, että itsekkäitä tekoja on turha puolustella tyhjillä perusteluilla. Varsinkaan jos niitä ei tarkoita.
Hän voisi sanoa, että kaikki se oli hänelle liikaa tai että Englanti herätti muistoja, mutta se olisi vale.
Tosiasiassa hän halusi vain pois, jotta hänen ei tarvitsisi nähdä perheensä vääristyneitä kasvoja.
XIArthur pyytää Charlieta ulos. Korjaamaan autoa, jonka hän on kuulemma saanut ilmaiseksi joltain kollegaltaan ja jonka hän haluaa saada ”puhkeamaan entiseen loistoonsa”.
Arthur vääntää konepellin auki ja tuijottaa sen sisuksiin monta minuuttia kulmat rypyssä, Charlie puhdistaa vanhalla pyyhkeellä ikkunoita. Isän silmissä ei pala intohimo, ja hän luovuttaa liian nopeasti.
Hän huokaisee ja pamauttaa pellin kiinni, ottaa silmälasit nenältään ja tuijottaa suoraan eteenpäin mitään näkemättömin silmin. Charlie hivuttautuu hänen viereensä ja miettii samoja asioita kuin ennenkin.
Arthur rykii kurkkuaan selväksi, eikä katso poikaansa sanoessaan: ”Hassua, miten voi tuntua yksinäiseltä, vaikka koko ajan joku on läsnä."
Charlie nyökkää ja potkaisee viatonta pikkukiveä.
XIICharlie yrittää kirjoittaa Georgelle uudestaan, mutta hän ei tiedä, mitä hän haluaisi sanoa. Georgen tunteet kävivät hänelle harvinaisen selviksi, ja ne tuntuvat epäreiluilta, eivätkä edes välttämättä ansaituilta. Mutta suru ei koskaan saavu yksin, Charlie tietää sen, ja hän voi melkein haistaa tuliviskin Georgen viestistä.
Kukaan ei ole sanonut sitä ääneen, vaikka kaikki sen tietävät. Charlie tietää, että Georgea silitetään päähän ja annetaan hänelle aikaa, rauhaa, yksinäisyyttä ja lisää alkoholia sanoilla, joita ei ole mietitty loppuun asti.
George on kuulemma kärsinyt tässä perheessä eniten. Kaikki sanovat niin tai ovat hiljaa. Ja siksi Charlie kirjoittaa tämän lauseen kirjeeseen:
Hän oli myös minun veljeni.