Title: Odottavan aika on pitkä
Author: LillaMyy
Rating: S
Genre: tajunnanvirtaa
Summary: tajunnanvirtaa
A/N: Eilen illalla oli taas näitä päiviä, joten tänään aamulla sitten purin ajatuksiani ulos, ettei pääni halkeaisi. Täydellä tajunnanvirralla kirjoitettuna taas.
Istun yksin sängylläni. Yksi, kaksi, kolme, kolme kyyneltä vierähtävät poskelleni. En osaa ajatella mitään muuta. Muuta kuin sitä, että se olen taas minä, joka saa odottaa. Odottaa viestiä, odottaa mitä vain. Miksi minä olen aina se, joka odottaa, se, jota ei kaivata.
Katson kelloa. Ei vieläkään tarpeeksi paljon, että kehtaisin mennä nukkumaan, jotta päivä vaihtuisi nopeammin. Kellon viisarit liikkuvat liian hitaasti. Tik, tok, tik, tok, tik, tok… Kello jatkaa tikitystään, vaikka aika tuntuu seisovan paikallaan.
Viimein kello tulee tarpeeksi paljon ja näytän taas sen verran ihmiseltä, että kehtaan lähteä huoneestani pesemään hampaita. Ulkopuolisten ei tarvitse nähdä, että olen taas kerran itkenyt. Se ei kuulu muille.
Palatessani takaisin huoneeseeni huomaan kännykkäni vilkuttavan. Viesti. En uskalla katsoa sitä, koska pelkään sen sisältöä liikaa. Otan kuitenkin puhelimen käteen ja vilkaisen nopeasti viestin. Ei tyrmäystä. Ei tällä kertaa. Kirjoitan nopean vastauksen viestiin hymiön kera. En halua näyttää toiselle minuun sattuneen hänen hiljaisuutensa.
Vaihdan yövaatteet ja kömmin peiton alle. Sieltä on hyvä vastata vielä pariin viestiin. Esittää, että kaikki on ok, vaikka odotin tätä koko päivän. Nukahdan ennen neljännen viestin saapumista.
Herään keskellä yötä outoon kolinaan ja huomaan saaneeni viestin. En halua katsoa sitä, joten käännän kylkeäni ja yritän unohtaa vilkkuvan kännykkäni. Katson sen herättyäni.