Mitä mieltä ootte ollu uusista Doctor Who-jaksoista? Mulla on menny ihan ohi tärkeät vaiheet, koska sunnuntaisin ollu vieraita, eikä silloin ole voinut televisioo tuijottaa...
Ite oon pitänyt todella paljon. Jaksot ovat olleet oikein mahtavia (ainoa kausi joka on ollut mulle pettymys, on ollut kasi). Bill on tehnyt todella loistavan vaikutuksen. Aivan mahtava, hauska, viisas ja sydämellinen hahmo, josta on pakko tykättävä. Toiseks paras companion, heti Claran jälkeen (ja sanonpahan vaan, ett Clara ja Bill ois tulleet loistavasti toimeen!).
Näytän kuuluvan, ainakin tumblr'n mukaan, siihen vähemmistöön, jotka tykkäävät Nardolesta. Nardole on ihana ja huolehtiva kana-emomainen hahmo, joka pitää Tohtorista huolta (tai no, yrittää ainakin).
Olen todella surullinen, ett tää on nyt Capaldin vika kausi, sillä twelve on yks mun suosikki reinkarnaatio (tasoissa eleven kanssa). Tosin, näil näkymillä Capaldi on mukana vielä joulu spessussa, joten jee sille.
Toivoisin kolmannentoisen Tohtorin olevan nainen, mutta saa nähdä miten käy. Omat suosikkiehdokkaat female!Tohtoriksi ovat
Helena Bonham Carter (hän sopisi Tohtoriksi kuin nakutettu, mutta tiedän ettei se tule koskaan tapahtumaan),
Hayley Atwell (olis todella loistava valinta Tohtoriksi),
Isla Fisher (kyseisessä näyttelijättäressä on jotain todella tohtorimaista - ja hän on punapää!
Tosin, hän on australialainen...),
Natalie Anderson (tää on vaan haave, ei tule koskaan tapahtumaan, tiedän sen),
Gugu Mbatha-Raw (tuskin tulee tapahtumaan tosin, koska hän näytteli Marthan siskoa, Thisiä, mutta aina saa haaveilla) ja
Katie McGrath (mielestäni hän sopisi todella loistavasti Tohtorin rooliin, mutta tuskin tulee tapahtumaan - mutta saahan sitä haaveilla).
En oo mitenkään erityisesti pohtinut ketään miespuolista näyttelijää, joka sopisi rooliin.
John Boyega on ollut ainoa, jonka haluaisin Tohtorin rooliin, jos seuraava Tohtori on jälleen miespuolinen. Hänessä on vain sitä jotain.