Onko kukaan katsonut
Ajan pyörän tv-versiota?
Alun perusteella tuskin on mikään mullistava elämys, mutta viihdyttävä ja visuaalisesti hieno kyllä. Luin suomennetut kirjat joskus vuonna kivi ja keppi, ja vaikka niistä jotain muistan, niin suhteeni niihin ei ole niin intohimoinen, että tarinan muutokset ärsyttäisivät liikaa (vain silleen sopivasti, että on ihan hauska vähän puolison kanssa marista, että miks ne nyt noin teki
). Tavallaan jos olisi aikaa, niin voisi jopa olla hauskaa lukea kirjoja uudelleen. Ehkä joululomalla, kun eka kausi on päättynyt.
Huomaa kyllä, että yritetään toistaa GoT:n menestys, osa juonen muokkauksista on niin sen tyylisiä
En usko, että tulee onnistumaan, mut saahan sitä yrittää, varsinkin, kun tilaajalla on rahaa kuin roskaa. Itselleni tosin GoT oli sen verran pettymys, että kovin paljon ei vaadita sen ylittämiseen
Ei kirjojen takia, niitä en ole lukenut, mutta olin ennen katsomista lukenut niin valtavasti hypetystä nimenomaan tv-sarjasta, että odotukset oli jo liiankin korkealla
Tässä Ajan pyörässä ei ole samaa ongelmaa, lukemani arviot on olleet pikemminkin kriittisiä. Saa nähdä, miten pitkälle sarjassa päästään - tavallaan toki toivoisi, että se saa sen verran suosiota, että jatketaan.
Huomaan myös, että vaikka jakso on noin tunnin, niin se tuntuu tosi ankean lyhyeltä. Avaus oli hyvä, kun sai vetää kolme jaksoa kerralla.
GoT:n katsoimme vasta, kun kaikki osat oli ulkona ja maratoonasimme viikonloppuisin ja lomapäivinä (koska, joo, pettymyksestä huolimatta se oli kyllä koukuttava). Toki voi olla, että GoT:n kohdalla se vaikutti negatiivisesti, mutta samaa on tullut tehtyä myös sellaisilla sarjoilla, joista oon pitänyt paljon, esim. YLE:n Invisible Heroes meni kokonaan yhtenä sunnuntaina, käytiin vaan välissä kävelyllä. Sit taas välillä menee viikkoja ilman, että katson mitään. Ehkä tää olis mulle se nautinnollisin tapa katsoa sarjoja, mutta itsehillintä ei kyllä riitä siihen, että odottaisin kauden loppuun nyt, kun oon jo aloittanut
Ootteko muut enemmän "jakso kerrallaan" vai "kaikki tänne heti" -tyyppiä?