Tammikuussa olisin ansainnut binge-mitalin koska katsoin
Hannibalin kaksi kautta about kahdessa vuorokaudessa.
Ei vitsi mikä sarja, aluksi kyllä aika häiritsevää materiaalia, mutta loppujen lopuksi juoni oli niin kiehtova että olin myyty. Vikan jakson katsottuani olin ihan hädissäni, mutta onneksi uutta kautta ei tarvitse odottaa pitkään...
Joskus viime vuoden lopulla tulin myös viimein katsoneeksi läpi
Merlinin. Oon edelleen todella hämmästynyt miten onnistuin suoriutumaan lukukauden vikoista tenteistä JA samalla katsomaan kaikki viisi kautta viikossa...
Mulla myös katsottavien tv-sarjojen lista kasvaa... Oon omistanut
Tudorsin ekan kauden jo vaikka kuinka monta vuotta mutten ole saanut katsottua sitä loppuun. Ei sillä etteikö olisi napannut, mutta jotenkin se on aina unohtunut. Olen myös nähnyt
Vikings-sarjan ekan jakson mutten ole sen koommin sarjan katsomista jatkanut. Pitäisi. Myöskin
Broadchurch on tainnut olla listallani ties kuinka pitkään.
Supernaturalin kanssa sen sijaan olen kokenut pientä alamäkeä, ja näyttäisi siltä etten ole ainut.
Välillä joudun ihan pakottamaan itseni katsomaan uusimman jakson, välillä taas sarjan katsominen unohtuu moneksi viikoksi. Toisin on...
...
Game of Thronesin laita. Viitoskausi, melkein täällä! Nämä viimeiset viikot ennen uuden kauden alkua ovat aina pahimmat. Olen katsonut trailerin läpi varmaan miljoona kertaa ja ylianalysoinut siinä vilahtavat kohtaukset koittaen päätellä tiettyjä juoniratkaisuja, joihin kirjoittajat ovat päätyneet tällä kertaa. Mielenkiintoisenhan tästä kaudesta tekee se, että juonen voi odottaa poikkeavan kirjoista entisestään. Toisaalta taas kauden lopussa on odotettavissa jonkin verran materiaalia tulevasta Winds of Winter -kirjasta. Vähän ristiriitaisin aattein odotan niitä viimeisiä jaksoja, jos niissä kerran piilee kirjaspoilaantumisen vaara...