Mä sorruin edellispäivänä liittymään Netflixiin. Olin ajatellut olla järkevä aikuinen, joka luopuu HBO:sta samalla, mutta toisin kävi. Netflixin tietyt sarjat ovat kuumottaneet jo aivan liian pitkään, joten eipä telkkaritomalle tuo halvin maksu paha ole. Onhan meitä sentää kaksi katsojaa.
Samastun. Mulla kävi aikanaan sama Viaplayn ja Netflixin kanssa, että mä nyt otan Viaplayn, niin kaipa mä luovun Netflixistä, mutta ehei, molemmat mulla edelleen on enkä mä edes raaski luopua kummastakaan, koska molemmissa on sarjoja, joita kuitenkin haluan katsoa.
Mistä aasinsiltana, onko kukaan katsonut Netflixistäkin löytyvää, kanadalaista (?) sarjaa
Frontier? Pääosassa siinä on Jason Momoa ja löytyy sellaistakin nuorta tähteä kuin Landon Liboiron, joka musta vetää kyllä itse asiassa aika vakuuttavasti roolinsa. Anyways, mä etsin jotain katsottavaa ja tää iski mun silmään kuin nyrkki ja kun mä aloitin sen, mä tiesin olevani avuttomasti koukussa. Mä
rakastan period dramoja. Eihän tää nyt varsinaisesti ehkä sujahda siihen genreen niin vaivattomasti kuin jokin toinen, esimerkiksi Outlander (joka sekin on iso rakkauteni), mutta elementtejä tästäkin löytyy. Vaikka en mä enää tiedä, mikä on minkäkin määritelmä tässä vaiheessa, kun genrejä on niin monia. Kyseistä sarjaa on 18 jaksoa, kolme kautta ja jokaisessa kuusi, joka on itse asiassa aika yllättävän vähän, kun tuntuu, että sarjaa tehdään keskimäärin 13 jaksoa per kausi nykyään. Mitään spoilaamatta sen enempää tai summarya tähän kirjoittamatta, olisi hauska kuulla, onko kukaan muu täällä katsellut sitä. Hirveän vähän siitä löytyy mitään yhtään mistään ylipäätään.