Ficlet-sarjan nimi: Kulissien takana
Kirjoittaja: Mariaxoxo
Genre: romance, draama, slash
Ikäraja: K11
Paritus: Harry Potter/Draco Malfoy
Määrä: 20/20
Jatkoficci: Tämän ficlet-sarjan tapahtumat sijoittuvat aikaan ennen
Rakkauttako? Se oli vain kulissia ficciäni
Haasteet:Aina eka kerta 2 parituksella Harry Potter/Draco Malfoy
Genrehaaste 3 genrellä slash
A/N: Mulla on ollu tästä ficlet-sarjasta idea niin kauan jo päässä... Alun perin mun piti tehdä oikein kunnon jatkis, mutta jotenkin sitten koin ficletit tähän tyyliltään paremmiksi.
Median lemmikki 1/20Aina eka kerta-haasteesta aiheena ensikohtaaminenRuusuilla tanssimista (vaiko sittenkään?)-osio”Potter? Pitkästä aikaa. Vaikka enpä voisi sanoa yllättyväni nähdessäni sinut täällä, Profeetan kansikuvapoika.”
Harry käännähti äänen suuntaan. Kouluajoilta tutut vaaleiden hiusten reunustamat kasvot katselivat häntä, jopa ivallinen hymy oli sama.
”Malfoy. Minä kyllä olen aika yllättynyt, kun näen sinut täällä, raikulipoika. Enpä olisi ajatellut kotitonttujen oikeuksien puolustamiseksi järjestetyn gaalaillallisen olevan ihan Malfoyden juttu.”
”Ah, S.Y.L.K.Y on siis edelleen voimissaan?”
”Aktiivisempana kuin koskaan, vaikka senhän sinä toki tiesitkin, kun kerran olet täällä.”
”Aivan, tietysti tiesin. Minähän olen kannattanut S.Y.L.K.Y:ä aivan sen alkuajoista asti.”
Juhlatila oli täynnä valokuvaajia ja toimittajia eikä kahden (entisen) vihamiehen kohtaaminen ollut jäänyt huomiotta. Toimittajia oli jo kerääntynyt heidän ympärilleen.
Äkkiä Draco kaappasi hämmentyneen Harryn kainaloonsa. Salamavalot alkoivat räpsyä kaikkialla heidän ympärillään ja sulkakynät viuhuivat kirjoittaakseen tästä historiallisesta kohtaamisesta.
”Mitä tuo oikein oli olevinaan? Tajuatko, että olemme huomenna joka ainoan juorulehden kannessa? Enkä varsinaisesti tunne suurta intohimoa poseerata kanssasi samoissa kuvissa.”
”Olet lehtien kansissa aina muutenkin, et edes huomaa eroa, median lemmikki.”
”Mieluummin median lemmikki kuin velhomaailman Kim Kardashian.”
”Öö, kuka?”
”Äh, unohda. Ainakin minulla on positiivista julkisuutta, taistelen oikeina pitämieni asioiden puolesta. Sinusta ei voi sanoa aivan samaa.”
”Mikä vika vuoden bilehile-tittelissä on?”