Orenji: Mistä fluffy on tehty? No näistä miekkosista tietysti. Kiva, että hömppä miellyttää ja sitä haluaa lukea! Kiitos kommentista!
Turkoosi topaasi: Hyvä, että olet uskaltanut lukea originaaleja! Nää on lutusia, kyllä :3 silti molemmissa on särönsä. No öh, Eetu ei ole ihan selvillä vesillä vielä, mutta se luottaa Jooaan kuin kallioon, joten se auttaa hirmu paljon, ettei se angstaa enää niin kamalasti. Rakkaus tekee onnelliseksi :> Kiva että tykkäät ja kiitos kommentista!
A/N: Siunatkaa Spurttiraapaletta. Tämäkin jatkuu nyt oikein kunnolla. Seitsemän osaa, AINAKIN, tulossa tällä viikolla :> pakko jatkaa, koska pojat ja syksy ja on ollut ikävä ♥
36. Sateentuoksua sinussa
S
fluffy
sanalla ainoa
300 sanaa
Eetu
Jooa oli ihana ja tuli saattaa mut töihin. Seura oli tarpeen, koska ulkona vallitseva sää oli ajaa mut saman tein takaisin sisään. Maa oli märkää ja taivaalta satoi vettä tasaisena virtana. Katsoin masentuneena mun rapun katoksesta, että tonneko mun pitäis lähteä selviytymään. Jooa kopautti mua hartiaan.
”Vettä se vaan on”, se sanoi hellästi ja suuteli poskelle. Jooa vaikutti olevan jo huomattavasti enemmän oma itsensä. Ainakin se jutteli taas ja oli ollut varsin kiehnäävä meidän aamuseksin jälkeen. Ei haitannut ollenkaan.
”Mutku mä en tahdo”, nurisin lapsellisesti. ”Mun kengät kastuu.”
”Haluutko, että kannan sut pysäkille?” Jooa härnäsi.
”Et takuulla kanna”, kauhistuin ja vedin takkini hupun päähän. Jooa hykerteli. Se käveli paljain päin sateeseen ja veti mut mukanaan. Se oli kylmää ja epämukavaa. Ei ollenkaan romanttista toisin kuin elokuvissa annettiin ymmärtää, mutta leffat oli muutenkin epärealistista paskaa.
Kun me päästiin Lidlin katokseen, Jooa työnsi kädet taskuihinsa ja keinui kantapäillään. Sen pikkunuttura oli kokenut kovia sateessa, mutta ei se tainnut olla syy siihen, miksi Jooa näytti noin nöyrältä.
”Tota”, se sanoi hermostuneena, ”mun kaverilla Sinillä on tuparit tossa viikonloppuna ja mä saisin tuoda sinne seuralaisen. Öh. Haluaisitko sä tulla sinne? Niinku mun poikaystävänä. Se on ihan ookoo, jos se on susta liian aikaista. En siis todellakaan painosta, vaikka kyllä mä tykkäisin – ”
”Jooa, hys”, komensin ja Jooa vaikeni. Tuo mies osasi sitten olla välillä niin teini, mutta oli se myös söötti. ”Mä tuun sinne. Sun poikaystävänä.”
”Tuutko?” Jooa hihkaisi niin iloisena, että mua melkein hävetti sen puolesta. ”Okei, sä et voi perua! Tai tietty voit, jos oikeasti haluat, mutta – ”
Painoin kämmeneni sen suulle ja pussasin sitä nenänpäähän. Viimein Jooa vaikeni.
”Oot toivoton lörppö”, huokaisin sille ja halasin sitä sitten, vaikka sen takki oli ihan märkä. Hengitin ahnaasti sadetta ja Jooaa. ”Mutta oot myös mun.”
”Sun ainoas”, Jooa sanoi ja mun sydän heitti kieppejä.