Nimi: Niin kova ikävä
Ikäraja: K11
Yhteenveto: Minulla oli ikävä niitä huulia. Niin kova ikävä, että se sai minut itkemään. Niin kova ikävä, että en pystynyt ajattelemaan mitään muuta.
Muistan, kuinka joskus vannoin, etten rakastuisi koskaan, koska se tuottaisi loppupeleissä vain tuskaa.
Oma sana: Tälläsiä yöllisiä ajatuksia kirjallisessa muodossa. Kommentteja arvostan aina!
Niin kova ikävä
Vaikka en sitä halunnutkaan, pystyin silti tuntemaan huulesi vieläkin minun huuliani vasten. Suudelma oli kestänyt kauan, mutta silti liian vähän aikaa. Minulla oli ikävä niitä huulia. Niin kova ikävä, että se sai minut itkemään. Niin kova ikävä, että en pystynyt ajattelemaan mitään muuta.
Muistan, kuinka joskus vannoin, etten rakastuisi koskaan, koska se tuottaisi loppupeleissä vain tuskaa. Kaikki ne ajatukset, lupaukset, valuivat pois päästäni sillä hetkellä kun sinä painoit huulesi vasten minun huuliani. Minä nojasin sinuun, sinä pidit minusta kiinni. Minä toivoin, ettet koskaan päästäisi irti.
Minulla on niin kova ikävä sinua. Tulisit takaisin luokseni. Tulisit pitämään minusta kiinni.