Ilahduttava
Iloinen Sipuli yllättää jälleen! Ja vielä kahdella kommentilla, olin saada sydänkohtauksen! Halusin vastata tähän ensin, koska se tuntui helpommalta. Samojen käsien ja kasvojen kanssa mun pitää ehkä vielä vähän kasata ajatuksiani, ennen kuin osaan sanoa siihen mitään. Tämä kommentti sitten taas herätti suoraan vastauksen.
Mulla on juttu lyhyisiin teksteihin, ja nykyään nimenomaan raapaleisiin ja tuplaraapaleisiin. Sanamäärien kyttäämisessä on ilmeisesti sitä jotain
Eli lyhyt tämä kyllä on, koska sataan sanaan ei enempää mahdu!
Toivottavasti oli silti tarpeeksi.
Huomenhaamu oli äärimmäisen tarkoituksellinen (kerrankin!), se on vanha sana josta juurtavat juurensa esimerkiksi ilmaukset aamu ja huomenta
Ainakin lähteideni mukaan näin, haha. Joka tapauksessa ihastuin sanaan vallan ja halusin käyttää sitä. Siitä tämä koko teksti oikeastaan lähti.
Yhteenvedosta pidän itsekin kovasti! Melkein harmitti kun keksin sen vasta tekstin kirjoitettuani, koska olisin sitten halunnut saada sen itse ficciin mukaan. Mutta toisaalta se toimii oivallisena yhteenvetonakin! (Yleensä yhteenvetoni ovat poimintoja tekstistä, siinä tämä on nyt poikkeus) Kuulostapa itsetyytyväiseltä.
En valitettavasti osaa vastata tuohon kysymykseesi kolmannesta sukupolvesta ja heidän vanhemmistaan. Tämä on kolmas ikinä kirjoittamani fic ja ensimmäinen tästä sukupolvesta, joten olen melko kykenemätön arvioimaan ficcareiden yleisiä taipumuksia
Toki itsekin ärsyynnyn siitä, miten esimerkiksi Rose usein kuvataan äitinsä kopioksi. Sellaiseen en lähtisi ja toivon, etten moiseen sortunut.
Halusin tuoda tähän vanhemmat ihan sen takia, että se korostaisi tyttöjen nuoruutta, ja Ginnyn lausahdus temperamentista on yksinomaan hänen käsityksensä, en mene sitä allekirjoittamaan suuntaan tai toiseen. Omat vanhempani ainakin ovat usein kiistäneet meidän perineen huonot ominaisuutemme heiltä, en siis ehkä siksi koe tätä mitenkään Ginnyä ja Harrya alleviivaavaksi seikaksi.
Mutta sen voi varmasti nähdä monin tavoin
Kiitos kovasti kommentistasi ja kehuistasi, ne olivat valloittavia!