Itse en ole vielä uusinta Kapua tai X-meniä käynyt katsomossa, koska tajuton rahakriisi, joten sivuutan nyt teidän spoilerit, koska kerrankin siihen kykenen. Se täytyy kyllä todeta, että en ees oo ite ollut aktiivinen tumblrissa aikoihin, mutta silti tuo Civil-war sotiminen shippeineen kaikkineen on onnistunut suututtaan mut. Harmi että Tumblr ei oo enää se avoin ja sivistynyt paikka mikä se oli kun alkujaan liityin sinne joskus vuonna papu. No, ehkä nyt kesällä pääsen nuo molemmat kattoon kun sain töitäkin. Kapu nousi mun suosikki avengeriksi toisen Kapteeni Amerikka leffan jälkeen, joten se on kyllä must see, ja X-menin traileri vaikutti tosi lupaavalta.
No, yhdessä leffassa tuli tässä pari päivää sitten käytyä, kun siskolla oli yksi ylimääräinen vanhaksi menevä päivänäytöslippu, joten se otti mut kavereksi siihen Angry Birds leffaan. Tuo oli saanut paljon kehuja sieltä sun täältä, mutta olin silti vähän mietteliäs, että mahtaako se olla liian lapsellinen, ja että miten tuon pelin konsepti siirtyy leffaan, mutta tykkäsin kyllä tosi paljon. Vaikka teatteri olikin täynnä lapsia, niin kyllä me ihan aikuisetkin viihdyttiin, ja leffassa oli paljon sellaista huumoria, joka oli selkeästi liian kryptistä perheen pienimmille. Tykkäsin erityisesti siitä, että elokuva toivi tosi hyvin prequelina niille peleille - jokainen on varmaan pelannut niitä joskus koska 3miljardia latauskertaa jne, mutta oli kiva nähdä, että kuinka nuo possut ja linnut ovat alkujaan ajautuneet tuohon sotatilaan.
Jokaisen linnun persoona oli leffassa ♥ ja possut olivat kyllä pirun viihdyttäviä kommelluksineen. Pitää antaa propsit myös ääninäyttelijöille, koska nykyään mua lähinnä ahdistaa suomenkieliset dubbaukset, jotka aiheuttavat kauheesti myötähäpeää, mutta tähän oli löydetty jokaiselle hahmolle kyllä sopivat äänet. No, ehkä pitää jossain vaiheessa katsoa se englanninkielinenkin versio, koska Peter Dinklage ♥