Mä ajattelin, että voisin jossain kohtiin ensi viikolla raahautua katsomaan tuon
Ted 2:n. Ensimmäisestä osasta tykkäsin, vaikka yleensä suhtaudun hieman nihkeästi komedioihin (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) ja yleensä mua alkaa jossain kohtaan vaan ärsyttämään kaikki sekoilu. Mut Ted 2 tosiaan kiinnostaisi, just edeltäjänsä puolesta joka kirvoitti monet naurut ja ihastutti symppiksen, sopivassa suhteessa roisin ja koskettavan tarinansa puolesta.
Viimeisimpänä oon teatterissa käynyt katsomassa
Paper Townsin tuossa pari viikkoa sitten Suomalaisen kirjakaupan kanta-asiakkaille järjestetyssä ennakkonäytöksessä. Mä en oikeastaan odottanut leffalta mitään ihmeempiä vaan marssin saliin ajatuksella "jaa joku teiniromantiikka leffa, mut hei tää ei maksanut mitään!". Yllätyin kuitenkin ihan positiivisesti, vaikkei leffa mihinkään mun top -listoille päätynytkään. Juu olihan siinä tuota teiniromantiikkaa, mutta myös hauskoja hetkiä joina nauroin jopa ääneen ja omassa kategoriassaan voisin sanoa leffan olevan vahvaa keskitasoa.
Jurassic Worldin kävin myös katsomassa jokunen viikko sitten. En oikeastaan odottanut leffalta mitään ja kaveri arvosteli leffan huonoksi ennen kuin olin sitä itse ehtinyt katsomaan, mutta loppujen lopuksi kokemus oli ihan jepa. Jurassic Park on kiistaton klassikko ja nostalgiapläjäys, vaikka pari aikaisempaa jatko-osaa eivät oikein ole mistään kotoisin. Kun en asettanut odotuksiani Jurassic Worldia kohtaan kovinkaan korkealle, oli mulla ihan hauskaa ja dinot on aina cool (terveisin dino -friikki forever). En vain sitä tajua, miksi Jurassic -leffoissa on joku toistuva ärsyttävien henkilöhahmojen kaava. Varsinkin ne muksut, ärgh. Chris Prattin hahmo oli kyllä ihan cool sekä jokunen sivuhahmo joiden roolinimiä tai näyttelijöitä en muista/tiedä. Mut eniten, as always, tykkäsin dinoista. Varsinkin Blue <3
Minionsin kävin myös katsomassa hiljattain. Ihan hauska aivot narikkaan -leffa, mutta ei ehkä kuitenkaan yltänyt odotusten tasolle. Kätyrit taitaa kaikesta huolimatta olla parhaiten edukseen juuri side kick -hahmoina Itse ilkimys -leffoissa.
Tulevista leffoista... Tietääkö joku, onko Ian McKellenin tähdittämä
Mr. Holmes tulossa joskus Suomeen asti? Olen odottanut tuota leffaa aika pitkään, mutta ainakaan mun silmille ei ole osunut tarkempaa tietoa siitä saataisiinko leffa joskus tännekin. Pättymys olisi kova, jos ei.
Toinen kovasti odottamani leffa on
Pan, eli uusi filmatisointi meidän kaikkien tuntemasta Peter Panista. Mulla on sydämessäni heikko kohta kyseiselle sadulle, joten odotan tätä leffaa ihan mielettömästi. Pelkkä traileri on mun silmiin erityisen nätti, vaikka tehosteita on tietysti paljon niin lopputulos toimii ainakin mun kohdalla. En mä oikeastaan osaa tästä paljon sanoa, joulukuussa taisin trailerin ensimmäisen kerran nähdä ja se oli rakkautta ensinäkemältä. Vielä pari kuukautta ensi-iltaan ja vähän jännittää, jos leffa ei sitten olekaan mistään kotoisin ja olen turhaan ollut täpinöissäni monta kuukautta.