Oh, miten jännää! Ja jännällä tarkoitan toteutustapaa, joka ihastuttaa tuoreudellaan. Avatessani tämän ajattelin, että tämän juonikuvio olisi suoraan kliseinen ”Hermione ja Draco päätyvät yhteen syystä X, kun Hermionen suhde Roniin päättyy”, mutta mitä vielä! Pompin täällä innoissani, sillä raapaleista käy hyvin selväksi otsikon sanoma, kaksi todellisuutta, kaksi eri kohtausta samoista tilanteista - eihän tässä voi kuin ihastella. Mä en ole itse osannut koskaan kirjoittaa raapaleita tasan sadalla sanalla, mutta sinä hilaat riman vieläkin korkeammalle mahduttamalla sataan sanaan kaksi kohtausta kahden eri miehen kanssa toisiaan vastaavissa tilanteissa, ihan mieletöntä!
En saanut Malfoylta vastausta vaan hipaisun, joka veti yöhousujani alaspäin.
Varsinkin luettuani tuon toisen raapaleen, tämä kohta ensimmäisestä raapaleesta tökkäsi. Hermionen ja Dracon välinen suhde vaikuttaa lämpimältä, kiihkeältä, niin tuntuu oudolta, että Hermione ajattelee Dracoa tuollaisena hetkenä Malfoy-nimellä. + Kun Hermione kerran voi ajatella Dracoa Dracona lenkkipolulla, niin kai hän voisi ajatella poikaa/miestä etunimellä herättyäänkin? :>
Lapaset nukkaantuivat, kun ne hinkkasivat toisiaan askeltemme eritahdin takia.
Ihanasti sanottu! Aww, hei enpä ole tullutkaan ajatelleeksi moista mahdollisuutta, jos askeleita ei saakaan sovitettua samaan tahtiin toisen kanssa. Kiva oivallus. Tähän kohtaan on piiloutunut myös ylimääräinen välilyönti: se on tuolla sanojen ”hinkkasivat” ja ”toisiaan” välissä.
Kysymykseen ”Dramione vs. Romione”, minä vastaan muiden tavoin Dramionen, sillä en ole oikein koskaan ymmärtänyt Romionea, sillä oman näkemykseni mukaan Ronin ja Hermionen välillä on syvää ystävyyttä, ei enempää. Hahmoista on muuten pakko sanoa vielä sen verran, että Ron vaikuttaa lähes sellaiselta kuin olen hänet mieltänyt, mutta Draco… hänen suhteensa Hermioneen sisältää kyllä muutakin kuin puhdasta seksiä - kyllä hänkin varmasti osaa olla romanttinen halutessaan. ;> Toivon, ettet jätä poikien/miesten ainoaksi eroksi sitä, että Ron on romanttisempi ja Draco painottuu enemmän sänkypuuhiin, sillä raapalesarjallasi on potentiaalia tuoda esiin myös toisenlaisiakin näkökulmia, tarkastella asioita monipuolisesti erilaisista näkökulmista.
Alun perusteella tämä vaikuttaa todella mielenkiintoiselta. Kiitokset tästä, jään innolla seurailemaan ja odottelemaan jatkoa. : )
~ Herkku.