Kirjoittaja Aihe: Kaksi todellisuutta | HG/DM, HG/RW K-11 | Raapalesarja  (Luettu 3353 kertaa)

Camiela

Title: Kaksi todellisuutta
Author: Camiela
Raiting: K-11

Fandom: Harry Potter
Disclaimer: Kaikki kunnia kuuluu J.K Rowlingille. Hahmot ja hänen kirjoistaan tutut tapahtumapaikat kuuluvat hänelle. En saa mitään rahallista korvausta tekstistä.
Warnings: Viittauksia seksiin, (klisee)

Pairing: HG/DM ja HG/RW
Genre: Romance/Fluff, (AU)
Summary: Jokainen hellä hipaus ja rakastava halaus on omanlaisensa.

A/N: Tämä syntyi oman pohdintani tuloksena, kun mietin, mikä minua kiehtoo HG/DM parituksessa enemmän kuin HG/RW: ssa. Päädyin siis kirjoittamaan kohtauksia täysin samoista tilanteista... En ole vielä itse päättänyt kummasta parituksesta pidän enemmän, mutta luokaa toki omat mielipiteenne. Niistä olisi myös hauska kuulla!

Kaksi todellisuutta

1. Unenpöpperöä

”Huomenta”, kuiskasin viereeni, kun tunsin käden painautuvan hiuksiini.
”Mmm…” Sain vastaukseksi väsynyttä muminaa. Käsi oli varmaankin puolivahingossa hiuksissani.

Hymyilin Ronin väsyneelle vastaukselle. Tämä ei nyt mennyt ihan niin kuin elokuvissa, mutta siitä juuri pidinkin niin paljon. Hipaisin miehen hiukset pois hänen otsaltaan ja suukotin sitä. Nousin sängystä hakemaan aamuisen sanomalehden.

~~~~~

Heräsin kylmään käteen, joka siveli yöpaitani alta paljastuvaa selkääni. Hän huomasi minun olevan valveilla ja huulet painautuivat niskaani.
”Huomenta”, kuiskasin miehelle.

En saanut Dracolta vastausta vaan hipaisun, joka veti yöhousujani alaspäin.

”Tiedäthän, että olen vielä puoliunessa?” Käännyin ympäri. Katsoin häntä hieman huvittuneena.
”Kyllä sinä heräät”, hän veti minut lähemmäs.

« Viimeksi muokattu: 26.05.2015 01:40:50 kirjoittanut Kaapo »

Ansa

• runostaja
  • rakastettu
Vs: Kaksi todellisuutta | HG/DM, HG/RW K-13 | Raapalesarja
« Vastaus #1 : 19.10.2013 22:21:58 »
Ihana idea. :3 Ja kannatan dramionea, koska en voi sietää Ronia. Syitä on monia, mutta suurin niistä on se, että hällä ei ole älyllistä vastusta niin älykkäälle noidalle kun Hermione. Siedän romionea vain kaverisuhteena, hädin tuskin sitäkään, koska mielestäni Ron on Pottereiden tylsin ja tyhmin ja kuvottavin hahmo. :,D En tiedä mikä siinä ärsyttää. Mutta kiitos tästä, jään odottelemaan jatkoa. (:

kirjoittelen runoja ja tunnelmoin

Alise-Mary

• ulkopuolinen
  • Luotathan?
« Vastaus #2 : 19.10.2013 23:02:59 »
Miksiköhän en ole tähän vielä ennättänyt törmäämään. Aijuu, enpäs edes paljon hunajaherttuan alla ole pyörinytkään. Kiva kuitenkin, että tämänkin näin. Piristi iltaa kivasti.
Tykkäsin todella paljon tästä vastakkain asettelusta, siitä miten erillainen aamu voi olla riippuen aivan siitä kenen kanssa sen jakaa.

Lirael

• Poni, ei aasi <3
  • Valitseeko kulkija tiensä vai tie kulkijansa?
« Vastaus #3 : 28.10.2013 13:20:05 »
Tykkään ideasta todella paljon, vaikka tiedänkin Dracon voittavan Ronin mennen, tullen ja palaten :D Odotan lisää kiinnostuneena :)
A secret makes a woman woman

FMAlover

« Vastaus #4 : 19.11.2013 12:47:21 »
Kommenttikampanjasta päivää!

Kannatti todellakin tulla tänne raapaleet ovat aina mukavia. En tykkää hirveästi lukea Hermionesta päähenkilönä joten mukavaa vaihtelua tämäkin (ja vaihteeksi taas Pottereita eikä aina FMA:ta). Ron ja Draco molemmat olivat hyvin IC:tä. Minua kiinnostaa jopa tietää mitä tässä tulee tapahtumaan joten taidan ryhtyä aktiiviseksi lukijaksi ja kommentoida niitä seuraaviakin raapaleita. ;)
It does not do to dwell on dreams and forget to live
//Ava ei ole minun tekemäni, vaan puolipron kiitos siitä!

Nintsu

« Vastaus #5 : 26.11.2013 21:56:05 »
Oi, tämä kuulostaa aivan ihanalta! Draco ja Ron ovat juuri sellaisia kuin olen heidät aina kuvitellut. Odotan innolla jatkoa!

Camiela

« Vastaus #6 : 28.11.2013 17:56:29 »
Gwenllian: Kiva kuulla, että olen onnistunut henkilöhahmojen kanssa! Tämä on minun OTP:ni, molemmat jos mahdollista :)

Ansa: Okei, pisteet ekasta erästä Dracolle! Kiva, kun jaksat kommentoida ja ihanaa, että tykkäät!!

Alise-Mary: Mukavaa, että pidät ja että löysit ficin. Kiitos myös kommentista! :)

Lirael: Ihanaa, että pidät! Tulee onnistunut olo :)

FMAlover: Ohoo! Pisteet siitä, jos todella jaksat lukea tätä, vaikka Hermione onkin onnistunut viemään molempien miesten sydämen. Kivaa, kuulla että olen onnistunut niinkin hyvin.

Nintsu: Hihii! Kiva, että tykkäät!

A/N: Suuret kiitokset kaikille kommentoijille! Olette kaikki ihan supereita! Ette tiedä, kuinka päiväni alkaa paistaa noiden lyhyiden, mutta minulle hyvin merkityksellisten sanojen jälkeen! Tässä olisi hyvin harkitusti kirjoitettu toinen raapale, jota työstin viimeiseen silaukseen asti ihan vain teitä varten♥ Toivottavasti pidätte.

2. Happihyppelyä

Kirpeä syystuuli puhalsi kasvoillemme. Lapaset nukkaantuivat, kun ne hinkkasivat toisiaan askeltemme eritahdin takia. Pieni oravanpoikanen juoksi puunvartta alaspäin kisaillen kaverinsa kanssa. Ronkin huomasi sen. Katsahdimme toisiamme ja Ron suuteli minua nopeasti. Hänen huulensa olivat viileät ulkoilman takia, mutta suudelma lämmitti ihan rintakehässä asti. Hymyilin hänelle ja hän vielä leveämmin minulle.

~~~~~

Hengitin raskaasti ja yritin olla ajattelematta jalkojani, jotka olivat tulessa. Näin lenkkipolun lopun jo. Sinnittelin viimeisetkin metrit, joiden jälkeen keskityin vain hengittämään syvään. Draco virnisti ja kaappasi minut syleilyynsä.

”Huomenna uudestaan?”

Katsoin häntä kauhistuneena. Sain suostutteluksi pitkän suudelman. Vilkaisin miestä huvittuneesti. En tiennyt veikö lenkki vai hän melkein jalat altani.
« Viimeksi muokattu: 28.11.2013 19:32:50 kirjoittanut Camiela »

Herkkuoone

• Vieras
Oh, miten jännää! Ja jännällä tarkoitan toteutustapaa, joka ihastuttaa tuoreudellaan. Avatessani tämän ajattelin, että tämän juonikuvio olisi suoraan kliseinen ”Hermione ja Draco päätyvät yhteen syystä X, kun Hermionen suhde Roniin päättyy”, mutta mitä vielä! Pompin täällä innoissani, sillä raapaleista käy hyvin selväksi otsikon sanoma, kaksi todellisuutta, kaksi eri kohtausta samoista tilanteista - eihän tässä voi kuin ihastella. Mä en ole itse osannut koskaan kirjoittaa raapaleita tasan sadalla sanalla, mutta sinä hilaat riman vieläkin korkeammalle mahduttamalla sataan sanaan kaksi kohtausta kahden eri miehen kanssa toisiaan vastaavissa tilanteissa, ihan mieletöntä!

En saanut Malfoylta vastausta vaan hipaisun, joka veti yöhousujani alaspäin.
Varsinkin luettuani tuon toisen raapaleen, tämä kohta ensimmäisestä raapaleesta tökkäsi. Hermionen ja Dracon välinen suhde vaikuttaa lämpimältä, kiihkeältä, niin tuntuu oudolta, että Hermione ajattelee Dracoa tuollaisena hetkenä Malfoy-nimellä. + Kun Hermione kerran voi ajatella Dracoa Dracona lenkkipolulla, niin kai hän voisi ajatella poikaa/miestä etunimellä herättyäänkin? :>

Lapaset nukkaantuivat, kun ne hinkkasivat  toisiaan askeltemme eritahdin takia.
Ihanasti sanottu! Aww, hei enpä ole tullutkaan ajatelleeksi moista mahdollisuutta, jos askeleita ei saakaan sovitettua samaan tahtiin toisen kanssa. Kiva oivallus. Tähän kohtaan on piiloutunut myös ylimääräinen välilyönti: se on tuolla sanojen ”hinkkasivat” ja ”toisiaan” välissä.

Kysymykseen ”Dramione vs. Romione”, minä vastaan muiden tavoin Dramionen, sillä en ole oikein koskaan ymmärtänyt Romionea, sillä oman näkemykseni mukaan Ronin ja Hermionen välillä on syvää ystävyyttä, ei enempää. Hahmoista on muuten pakko sanoa vielä sen verran, että Ron vaikuttaa lähes sellaiselta kuin olen hänet mieltänyt, mutta Draco… hänen suhteensa Hermioneen sisältää kyllä muutakin kuin puhdasta seksiä - kyllä hänkin varmasti osaa olla romanttinen halutessaan. ;> Toivon, ettet jätä poikien/miesten ainoaksi eroksi sitä, että Ron on romanttisempi ja Draco painottuu enemmän sänkypuuhiin, sillä raapalesarjallasi on potentiaalia tuoda esiin myös toisenlaisiakin näkökulmia, tarkastella asioita monipuolisesti erilaisista näkökulmista.

Alun perusteella tämä vaikuttaa todella mielenkiintoiselta. Kiitokset tästä, jään innolla seurailemaan ja odottelemaan jatkoa. : )
~ Herkku.

Tikkis

• Mrs. Black
  • Ava Fractalta <3
« Vastaus #8 : 19.05.2014 22:48:26 »
Luin nämä pätkät jo joskus aiemmin, mutta kommentoiminen jäi. Nyt päätin lukea uudestaan ja sanoa jotain. Mua kiehtoo todella paljon ajatus tästä vastakkain asettelusta. En oo aiemmin törmännyt vastaavanlaiseen. Toteutuksesta siis plussaa x 100.

Kuten aiemmista kommenteista käy ilmi, Ronista ja Hermionesta on tylsempää lukea kuin Dracosta ja Hermionesta. Ei sillä, että se johtuis sun kirjoitustyylistä vaan pikemminkin juuri niiden suhteen ominaispiirteistä. Mua ei häirinnyt lenkkeily ennen kuin cassialma siitä mainitsi. Sen jälkeen muakin rupes tavallaan häiritsee se :D mutta toisaalta musta on kiva aatella Draco hyvässä fyysisessä kunnossa, haha!

Musta olis kiva lukea ehkä vähän jotain angstisempaa tai dramaattisempaa meininkiä tällasella tyylillä kirjotettuna. Ehkä jotain sellaista seuraavaksi?
Aijoo, ja mä kanssa oon ehdottomasti sitä mieltä, et upeeta sanankäyttöä saadakses nää mahdutettua sataan sanaan.

Ps. Sori jos viljelen kirjotusvirheitä kommentissani. Kirjotan tätä puhelimella, enkä sillon jaksa keskittyy tarpeeks oikeaoppiseen kirjottamiseen :D
Aina ei sanoja tarvita.
Vain katse alaston.

Camiela

« Vastaus #9 : 17.06.2014 20:52:23 »
Herkkuoone: Kiitos kehuista ja typopoiminnoista oikein paljon! Heh, ehkä tässä raapaleitten kirjoittamisessa on jotain matemaattista, mikä myös osittain kiehtoo minua. Kiva kuitenkin, että pidit ja vieläkään en itse osaa vastata tuohon kysymykseen :)

cassialma:Haha, mä oon jotenkin aina ajatellu Dracon sporttisena. Oikeestaan mulla ei oo aavistustakaan, mihin tuo canon pohjautuu... Nooh, sitähän voi pitää yhden viikon mittaisena innostuksena? Kiitos kommentistasi, oli kiva kuulla, mitä ajattelet!

Tikkis: Heh, yritin muka täyttää sun toivetta, mutta fluffyksihan tämä meni. En voi sille mitään!! :D EHkä vielä jossakin osassa... Kiitos kuitenkin inspaavasta kommentistasi.

A/N: Tämän raapalesarjan kirjoittamiseen jotenkin tarvii juuri sen "söpöstelykiintiö ei aivan täynnä" -fiiliksen. Nyt sellainen taas pitkään aikaan tuli... Ja tulos kyllä on sen mukainenkin. :) Toivottavasti teidänkin fluffykiintiönne täyttyvät!

3. Aamulehti

Nakkasin Päivän Profeetan keittiönpöydälle turhautuneena. Ron ei näyttänyt huomaavan mitään.

”Oikeasti?!” Huudahdin ja vilkaisin hänen täyttä kahvikuppiaan.

Mies tajusi virheensä, liian myöhään. Poimin uutispaketin lattialta ja aloin selata lehteä. En ollut huomaavanikaan hänen anteeksianelevaa katsettaan.

Kuului tuolinnarahdus.

”Minä keitän huomenna koko pannullisen vain sinulle”, hän kuiskasi ja suukotti hellästi poskeani.

~~~~~

Palasin keittiönpöydän luo valmiin voileipäni kanssa ja olin jo aikeissa kääntää Päivän Profeetan sivua.

”Draco!” Huudahdin kiukkuisena ja katsahdin sohvaa, jossa mies luki aukeamaani.
”Teit voileipää.”

Nakkasin häntä aamutossullani. Hän jatkoi lukemista. Toinen aamutossu, hän vilkaisi minua. Kiukun kyynel.

”Tilataan kaksi kappaletta”, hän naurahti ja palasi aukeamani kanssa halaamaan minua.
« Viimeksi muokattu: 24.06.2014 08:51:24 kirjoittanut Camiela »