Author miee
Beta riittääkö wordi?
Fandom House
Rating öö no ehkä K-11 koska hyi joku pillu
Pairing House/Wilson
Genre huumori, ehkä vähän ääliökin
Warnings meh
A/N random öinen päähänpisto... syyttäkää Westyä.
”So happy together….”, House lauleskeli itsekseen ja kaatoi kourallisen vicodineja nieluunsa. Miehellä oli syytäkin riemuun, hän oli sopinut treffit netissä, nimittäin Wilsonin kanssa. Onkologi luuli tietysti tapaavansa kauniin naisen, nimimerkkiä ”BeautyRoseVic69”.
”Hei House, mitä teet tänään illalla?” valkotakkinen, ruskeahiuksinen mies kysyi hölkätessään ontuvan miehen kiinni.
”En mitään, kuinka niin?” House vastasi myhäillen.
”Haluaisitko auttaa minua valmistautumaan treffeille?”
”Jos luulet saavasi pillua, älä odota turhia”, House totesi ja lähti tiimihuoneeseen jättäen äimistyneen Wilsonin seisomaan käytävälle.
Tiimihuoneessa oli vain yksinäinen Cameron, joka teki tiiviisti joitakin muistiinpanoja. House näytti naiselle kieltä, mutta toinen ei ollut huomaavinaankaan. Mikä tylsimys. Mies vain tuhahti ja päätti lähteä härnäämään hyvätissistä esimiestään.
”Cuddy, tarvitsen päivän vapaaksi.”
”Miksi tällä kertaa?”
”Minulla on treffit.”
”Älä naurata, kenen kanssa muka?”
”HotOncologianBoyn.”
”Jahas..”
House ei jäänyt odottamaan vastausta vaan säntäsi ulos ja moottoripyörän selkään, ennen kuin Cuddy ehti sanoa ”Vicodin.”
Ilta teki tuloaan ja House laittautui valmiiksi. Hän veti päähänsä vaalean peruukin ja lilan, liian tiukan topin. Rintojen täytteeksi kelpasi vanhat sukat. Sitten vielä meikki, niin look olisi täydellinen. Seitsemältä mies laittoi uudesta prepaidistaan Wilsonille viestin, että hän olisi valmiina haettavaksi. Osoitteeksi House antoi korttelin eteenpäin hänen omasta talostaan.
Onkologi ajoi vihellellen sovittuun osoitteeseen. Häntä hymyilytti, miehellä oli tunne, että tästä oli tulossa jotain taianomaista. Hän asetteli hiuksensa taustapeilin avulla, suoristi solmionsa ja nousi sitten autosta ulos.
”Olet varmaan BeautyRose69?” mies kysyi ja odotti että nainen kääntäisi kasvonsa hänen suuntaansa.
”Töissä haukkuvat Houseksi, mutta sinulle olen juuri se, jonka haluat minun olevan”, House kuiskasi olevinaan seksikkäästi. Wilsonin mielestä hän kuulosti kirroosiin kuolevalta opossumilta.
”Vihaan sinua.”
”Höpö höpö. Rakastat minua.”