Title: Miten ikunnat pestään
Author: Eastside Fairy
Genre: angst, draama (?)
Rating: S
Summary: Siinä minun loppuelämäni sitten kai on.
Disclaimer: Kaikki minkä tunnistat olevan Rowlingin, on Rowlingin. Ja taustalta 'kuuluva' laulu on Amy Winehousen
A/N: En ole kirjoittanut mitään piiitkään aikaan, en varsinkaan Potteria... Jotai aloin sitten säätämään, ja tässä on lopputulos. Ei todellakaan mitään parhaimmistoani, mutta toivottavasti kelpaa
Seisoin ikkunan edessä tai takana, miten sen nyt käsittää, ja tuijotin ulos. Kadulle, puistoon... Oikeastaan näin vain ihmisiä, loputonta virtaavaa ihmismassaa, josta en erottanut yksiäkään kasvoja. Yksinäisyys luikerteli sisääni, vaikka olin luvannut itselleni, että pitäisin sen kaukana. Enhän minä ketään tarvinnut. En ainakaan viisastelevaa vaimoa tai räkäisiä lapsia, en niitä ylimielisiä idiootteja, joita olin joskus kutsunut ystäväkseni.
Love is a losing game,
what I wish I never played.
Oh, what a mess we made.
Elämäni oli ihanaa näin. Rauhallinen, kerrostaloasunto Lontoossa, kaikki kävelymatkan päässä. Kaikki paitsi ne asiat, joita oikeasti kaipasin. Ikkunakin oli likainen. En ole koskaan ollut mikään siivousintoilija. Kotona kaikki oli kuitenkin aina niin siistiä. Siitä varmaan se viimeinen riitakin alkoi. Miten minä en koskaan siivoa, edes omia jälkiäni. Kyllähän minä siivosin. Mutta sitä oli nyt turha ajatella, tämä oli nyt koti.
Love is a losing hand,
more than I could stand,
love is a losing hand.Kunpa en olisi niin äkkipikäinen suuttuessani. Jos osaisin rauhoittua, olisin nytkin teekupposen äärellä mukavassa tuolissani katsomassa lapsieni väittelyä. Lapsieni, joita rakastin.
Miksi jätinkään sen kaiken? Miksi minun ylpeyteni ei vain sallinut minun palata takaisin kotiin? Mutta sitä ei kannattanut enää ajatellut, se oli aivan liian myöhäistä nyt. Sääli.
Over futile odds
and laughed at by the Gods.
And now, the final frame,
love is a losing game.
Pitää pestä tuo hemmetin ikkuna, se häiritsee. Sitten liukua sohvalle katsomaan jotain typerää tv-sarjaa ja nukahtaa ja herätä ja ehkä tehdä vielä jotain. Siinä minun loppuelämäni sitten kai on.